۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۳۰
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85512567
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار گناباد: نشاط انتخاباتی نیازمند برگزاری تریبون‌های آزاد است

گناباد-ایرنا- فرماندار گناباد گفت: ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در گناباد نیازمند برگزاری تریبون‌های آزاد بین هواداران نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا نصیری روز سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی گناباد افزود: باید فضایی ایجاد شود که هواداران نامزدهای انتخاباتی در فضای صمیمی همدیگر را نقد کنند و این مساله علاوه بر آشنایی بیشتر مردم با مواضع و رویکردهای این نامزدها،‌ شور و نشاط انتخاباتی را در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان افزایش می دهد.

وی بهره گیری از ظرفیت تشکل های مردمی و روحانیون و بسیج در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در مناطق شهری و روستایی گناباد را موثر دانست و گفت:‌ باید اهمیت حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و تاثیر آن در خنثی سازی ترفندهای دشمنان تبیین شود.

فرماندار گناباد ادامه داد: باید در هر روستا یک کار تبلیغی مناسب و با محتوا برای تشویق مردم به حضور در انتخابات انجام شود.

وی با اشاره به اینکه هنوز گناباد به صورت جدی وارد فضای انتخابات نشده است، تصریح کرد: فعالان فرهنگی و اجتماعی و نخبگان باید در ایجاد شور و نشاط انتخابات و ایجاد بستر لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری بیشتر تلاش کنند و فضای همدلی پیرامون اهمیت مشارکت مردم در انتخابات افزایش یابد.

نصیری افزود: یک هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی در ۹۱ شعبه اخذ رای، دست اندرکار برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گناباد هستند.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب امام جمعه گناباد هم با اشاره به اهمیت برگزاری مناظره های انتخاباتی و تبلیغات ضعیف شهرداری های تابعه برای افرایش مشارکت مردم در انتخابات تصریح کرد:‌ باید در فرصت باقی مانده با برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اطلاع رسانی فضای این شهرستان را انتخاباتی کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گناباد هم گفت:‌ دشمنان و عوامل داخلی و خارجی آنها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری با شبهه افکنی و بیان مطالب نادرست در خصوص نامزدهای انتخاباتی بدنبال ایجاد فاضله بین نیروهای انقلابی جامعه هستند.

سرهنگ پاسدار علی محبی بیان خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم در دلگرمی و امیدواری مردم و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در گناباد را موثر دانست.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در ۹۱ شعبه اخذ رای در مناطق شهری و روستایی گناباد برگزار می شود.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha