دستور رئیس قوه قضاییه برای بررسی علل حادثه آتش‌سوزی بیمارستان قائم (عج) رشت

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه با صدور دستور، به بررسی علل حادثه آتش‌سوزی بیمارستان قائم (عج) رشت و شناسایی و تحت نظر قرار دادن خاطیان و مقصران احتمالی این حادثه تاکید کرد.

به گزارش ایرنا از مرکز رسانه قوه قضاییه، در پی آتش‌سوزی بامداد سه‌شنبه در بیمارستان قائم (عج) رشت و جانباختن تعدادی از هم‌وطنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه طی دستوری خطاب به رئیس کل دادگستری استان گیلان بر حضور وی در صحنه حادثه و بررسی علل وقوع این آتش‌سوزی و شناسایی و تحت نظر قرار دادن خاطیان و مقصران احتمالی تاکید کرد.

در پیام رئیس دستگاه قضا ضمن همدردی با خانواده جانباختگان، بر لحاظ هر چه استوارتر و قوی‌ترِ تدابیر و تمهیدات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع حوادث این‌چنینی که سبب داغ دار شدن خانواده‌ها می‌شود، تاکید و تصریح شده است.

دستور رئیس قوه قضاییه برای بررسی علل حادثه آتش‌سوزی بیمارستان قائم (عج) رشت

به گزارش ایرنا، بیمارستان قائم (عج) رشت بامداد امروز (سه شنبه ۲۹ خرداد) دچار حریق شد که با تلاش نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت کامل مهار شد.

بر اساس بررسی های اولیه حریق بیمارستان قائم (عج) رشت از اتاق یو. پی. اس و تاسیسات برق اضطراری در طبقات زیرین بیمارستان شروع شد و موضوع به صورت دقیق توسط کارشناسان در دست بررسی است.

براساس  اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تا ساعت ۱۱ امروز  ۹ بیمار بدحال و بستری در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان در این حادثه جان باختند همچنین همه ۱۴۲ بیمار بستری در بیمارستان قائم به سایر مراکز درمانی رشت منتقل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha