مصوبات سفر رییس جمهور در خراسان شمالی به ۲۰۰ هزار میلیارد ریال رسید

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: ۱۲۷ هزار میلیارد ریال از محل سفر رییس جمهور به این استان مصوب شده بود که با احتساب اعتبار تخصیص یافته به ۲ طرح انتقال پساب و آب سرانی به ۲۰۰ هزار میلیارد ریال رسید.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد روز سه شنبه در جلسه همایش پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی اظهار کرد: برای طرح انتقال پساب به پتروشیمی ۱۳ هزار میلیارد ریال و انتقال آب سرانی به استان ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار جدید مصوب شد.

وی افزود: ریس جمهور شهید، حتی پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان را نیز مورد تاکید داشتند که منجر به سرانجام رسیدن بسیاری از پروژه‌ها شد.

استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به نگاه ویژه رییس جمهور شهید به این استان و اقدامات صورت گرفته و با تحقق مصوبات این سفر تحولات عمرانی، فرهنگی، اجتماعی را در استان شاهد خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: شناختی که رییس جمهور شهید از استان داشتند سبب شد تا مصوبات استان نسبت به سایر استان‌ها چند برابر باشد.

حسین نژاد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه تمام زیرساخت ها در استان آماده برگزاری انتخابات سالم و پرشور است تصریح کرد: ۹۲۷ صندوق در سطح استان برای اخذ آرا پیش بینی شده و در یکهزار و ۵۸۰ نقطه از استان رای‌گیری به عمل خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: اتحاد و انسجام همه ارکان، صیانت از آرای مردم و اطمینان از سلامت انتخابات، منجر به حضور حداکثری در انتخابات و قدرشناسی از زحمات رییس جمهور شهید و شادی قلب مقام معظم رهبری خواهد بود.

مصوبات سفر رییس جمهور در خراسان شمالی به ۲۰۰ هزار میلیارد ریال رسید

بیمه نظام با مشارکت حداکثری

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات، کشور و نظام را بیمه می کند.

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری به اهمیت حضور در انتخابات رییس جمهور به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور اشاره ای کرد و افزود: انتخاب اصلح در انتخابات ضرورتی انکار ناپذیر است و مردم با آگاهی و شناخت در این عرصه بهترین انتخاب را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه در روند انتخابات به جای نقد شخصیت، نقد گفتمانی انجام شود، خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخابات و طرفداران آنان باید اخلاق را رعایت کنند و از توهین و تخریب بپرهیزند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ضمن قدردانی از تمام اقشار و جناح ها و کسانی که براساس فرمایشات مقام معظم رهبری برای افزایش مشارکت کمک می کنند، گفت: حضور و دعوت به مشارکت حداکثری در پای صندوق های رأی یک عبادت سیاسی و ارزشمند است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha