۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۲
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85512823
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک دستگاه تخت بیمارستانی برقی به هلال‌ احمر زنجان اهدا شد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: خیر زنجانی یک دستگاه تخت بیمارستانی برقی به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال را به این جمعیت اهدا کرد.

حمکت‌اله هاشمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تخت بیمارستانی برقی به نیت استفاده امانی بیماران نیازمند به مرکز توانبخشی شهید چمران هلال‌ احمر زنجان اهدا شد.

وی با بیان اینکه این دستگاه به نیابت از مرحوم نصرالله عباسی اهدا شده است، اظهار داشت: دلیل واقف برای اهدای این تخت بیمارستانی برقی، رضایت از خدمات مطلوب و تلاش‌های کارکنان هلال احمر در دوره درمان پدرش در این مرکز درمانی بود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان یادآور شد: سعید عباسی، پس از فوت پدر مرحومش‌ این تخت را به جمعیت هلال‌ احمر استان اهدا کرد.

هاشمی با بیان اینکه در جمعیت هلال‌ احمر بانک امانات پزشکی فعال است، ادامه داد: در این بانک اقلامی از قبیل واکر چرخ دار دستی، صندلی چرخدار، تشک برقی، تخت بیمارستانی و عصای زیر بغل به صورت امانت در اختیار بیماران نیازمند قرار می‌گیرد.

وی با قدردانی از اعتماد خیرین و نیکوکاران به هلال احمر زنجان، خاطرنشان کرد: بیماران نیازمندی که برای استفاده از تجهیزات پزشکی، امکان تهیه و خرید این اقلام را ندارند می‌توانند با همراه داشتن کارت شناسایی جهت استقاده از این اقلام به مرکز توانبخشی شهید چمران هلال‌ احمر زنجان مراجعه کنند.

هاشمی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر فقط در بعد امداد و نجات فعال نیست بلکه در حوزه های دیگر از قبیل بهداشت و درمان و توانبخشی نیز فعالیت می کند، تصریح کرد:برنامه ریزی برای اجرای پروژه های درمانی جزو اولویت های هلال احمر زنجان در سال گذشته بود.

وی افزود:هلال‌ احمر زنجان در سال گذشته در بخش دارو، درمان، توانبخشی و معیشتی ۷۰ میلیارد ریال به افراد نیازمندی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند، کمک کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان همچنین به دریافت مجوز تهیه و توزیع داروهای خاص و شیمی درمانی برای داروخانه هلال احمر استان اشاره کرد و گفت: در گام نخست ۴۰ میلیارد ریال برای تامین این نوع داروها تخصیص یافت و تا پایان سال این اعتبار تا ۲۰۰ میلیارد ریال نیز افزایش می‌یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha