۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85506500
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شمار خانه‌های هلال زنجان به ۲۶۰ باب رسید

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: شمار خانه‌های هلال استان با افتتاح خانه گروه جهادی شهید شاطری در شهر زنجان به ۲۶۰ باب افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حکمت الله هاشمی روز چهارشنبه در مراسم راه اندازی خانه هلال گروه جهادی شهید شاطری زنجان، افزود: افتتاح این خانه ها موجب هم افزایی در ارائه خدمات به مردم می شود.

وی یادآور شد: جمعیت هلال احمر ظرفیت بسیار خوبی از نظر نیروی مردمی، تجهیزات و امکانات دارد و می‌تواند اهداف گروه های جهادی را محقق کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، یکی از وظایف خانه های هلال را آگاهی بخشی به هموطنان دانست و ادامه داد: این آگاهی با آموزش‌ مخاطرات، امداد و نجات و کمک‌های اولیه برای نجات جان انسانها انجام می شود.

هاشمی اظهار داشت: اگر این آموزش ها را فقط به عنوان یک وظیفه در خانه های هلال لحاظ کنیم و اعضا را آموزش دهیم رسالت خود را در حوزه آگاهی بخشی و شناخت هموطنان محقق کرده ایم.

وی تصریح کرد: این خانه ها در حوادث احتمالی، اقدامات موثر و مفیدی را انجام داده و هزینه های درمانی و خسارت های جانی و مالی را کاهش می دهند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با تاکید بر اینکه جمعیت هلال‌ احمر آموزش های جامعی را در مناطق کم برخوردار ارائه می‌دهد، خاطرنشان کرد: در خانه های هلال، وظایف جمعیت هلال‌ احمر را در حوزه درمان، توانبخشی، آموزشی و حمایتی محقق می کنیم.

وی افزود: همچنین از بین اقشاری که تحت پوشش گروه جهادی شهید شاطری هستند، جوانان را آموزش و سازماندهی می‌کنیم تا از توانمندی آنها در اهداف هلال‌ احمر استفاده شود.

در پایان این مراسم اعضای گروه جهادی شهید شاطری از پروژه عمرانی پایگاه امداد و نجات جاده ای در دست ساخت در آزادراه زنجان – تبریز بازدید کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha