قالیباف هرگز نمی‌گوید «نمی‌گذارند کار کنم»/ دلگرمی نیروهای انقلاب با انتخاب صحیح

تهران- ایرنا - رئیس ستاد دانشگاهیان حامی «محمدباقر قالیباف» گفت: نمی‌توان وارد کار اجرایی شد و به چالش و مانع برخورد نکرد؛ قالیباف توان اجرای برنامه‌های سنگین را دارد و هرگز نمی گوید «دیگران نمی‌گذارند کار کنم».

به گزارش گروه سیاسی ایرنا، سیدمحمد حسینی عصر سه‌شنبه - ۲۹ خرداد- در گردهمایی فعالان ستادهای مردمی استان تهران محمدباقر قالیباف که در سالن همایش های مسجد الجواد میدان هفتم تیر برگزار شد،گفت: این که برخی از نامزدها می‌گویند برخی برنامه‌ها را نمی‌توان اجرا کرد، فرافکنی است و ما نشان داده‌ایم وقتی همگرایی و هم افزایی باشد هر کاری شدنی است.

وی اظهار داشت: ما باید با انتخاب مناسب‌ترین فرد به صورت جهادی کار کنیم تا دلسردی برخی نیروهای انقلاب هم از بین برود.

قالیباف هرگز نمی‌گوید «نمی‌گذارند کار کنم»/ دلگرمی نیروهای انقلاب با انتخاب صحیح

نیاز به رئیس‌جمهوری داریم که کار اجرایی سنگین کرده باشد

حسینی، قالیباف را تنها نامزدی خواند که توان اجرای برنامه‌ها را دارد و اظهار نمی‌کند که دیگران نمی‌گذارند کار کنم و گفت: نمی‌توان وارد کار اجرایی شد و به چالش و مانع برخورد نکرد؛ و اشکال ندارد قطعا پرونده‌های متعددی برای افرادی که کار اجرایی می‌کنند تشکیل می شود زیرا شکل کار اجرایی اینگونه است که مسائل و اختلافاتی پیش می آید.

رئیس ستاد دانشگاهیان حامی قالیباف با تمجید از عملکرد و پرکاری شهید رئیسی افزود: ما نیاز به فردی داریم که کار اجرایی سنگین کرده باشد، زیرا در اجرا حتما با چالش مواجه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha