۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۳۴
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85513046
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کشف بیش از ۳۳ هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در بجنورد

بجنورد-ایرنا- ۳۳ هزار و ۶۶۰ لیتر روغن موتور احتکار شده و ۱۷ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق توسط کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در عملیات‌های جداگانه در بجنورد کشف شد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، رییس امنیت اقتصادی خراسان شمالی روز سه شنبه گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر احتکار روغن موتور یک واحد مسکونی در حاشیه شهر بجنورد، بلافاصله رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ تقی توئی با اشاره به اینکه کارآگاهان با همکاری نماینده اداره کل صمت استان به محل مورد نظر اعزام و اقدام به بازرسی از آن مکان کردند، افزود: ۳۳ هزار و ۶۶۰ لیتر روغن موتور که در آن مکان احتکار شده بود، کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش این مقدار روغن موتور سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، ادامه داد: پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شده و اقدامات قضایی و قانونی در حال پیگیری است.

کشف کالای قاچاق ۱۷ میلیارد ریالی در خراسان شمالی

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۷ میلیارد ریال توسط کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی این استان خبر داد.

سرهنگ محمد غلامی اظهارکرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان در روند انجام اقدامات اطلاعاتی خود دریافتند که ۲ دستگاه اتوبوس که از مسیر شاهرود- میامی در حال تردد بودند حامل مقادیر زیادی کالای قاچاق هستند لذا با هماهنگی لازم این اتوبوسها متوقف و مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی افزود: ۱۰ دستگاه گوشی تلفن همراه با مارک آیفون، ۱۷۲ هزار نخ انواع سیگار قاچاق و تعداد ۱۸ هزار عدد انواع داروی قاچاق در بازرسی از این اتوبوس‌ها کشف شد که ارزش آنها ۱۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه ۲ نفر در این رابطه دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست تا درصورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع شده است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha