سمن‌ها، مردم را به مشارکت همگانی در انتخابات دعوت کنند

اصفهان - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: سازمان‌های مردم نهاد (سمن)، مردم را در جلب مشارکت همگانی در انتخابات به عنوان اصل سرنوشت ساز در زندگی آنها، یاری و دعوت کنند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا جان‌نثاری عصر سه شنبه در همایش سازمان‌های مردم نهاد اصفهان با اشاره به آمار بالای این سازمان‌ها در استان اصفهان نسبت به سایر استان‌های کشور افزود: در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نیز از سازمان‌های مردم نهاد استان دعوت شد تا ضمن ارائه گزارش از اجرای فرآیند انتخابات در استان، در راستای جلب مشارکت همگانی در انتخابات پیش‌رو به عنوان یک اصل راهبردی مدنظر رهبر معظم انقلاب، با یکدیگر همفکری و گفت‌وگو کنند.
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به اینکه مهمترین هدف سازمان‌های مردم نهاد گره‌گشایی از مسائل مردم است، گفت: تشکل‌های مردمی، غیرسیاسی هستند اما دلیل دعوت ما از این مجموعه‌های مردمی در این گردهمایی در راستای تقویت نظام اسلامی برای خدمت بیشتر و شایسته‌تر به مردم است.
جان‌نثاری با بیان اینکه مگر می‌شود انسان در کشوری زندگی کند که نسبت به سرنوشت آن بی‌تفاوت باشد، افزود: آنچه که سرنوشت مردم را رقم می‌زند با فعالیت‌های سیاسی متفاوت است از این رو امروز میزبان سازمان‌های مردم نهاد هستیم تا درباره موضوع بسیار مهم انتخابات و جلب مشارکت همگانی در انتخابات با یکدیگر گفت‌وگو کنیم.
وی ادامه داد: سازمان‌های مردم نهاد از فعالیت‌های حزبی و گروه گرایی منع شده‌اند اما جایی در قانون نوشته نشده که این مجموعه‌ها در سرنوشت مردم بی‌تفاوت باشند لذا دعوت مردم به حضور در انتخابات برای سمن‌ها نه تنها بلامانع است بلکه ضروری است.
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان افزود: کسانی که شعار جدایی دین از سیاست را می‌دهند می‌خواهند دست مردم را از امور خود کوتاه کنند و امور تصمیم ساز را در اختیار صاحبان قدرت قرار دهند.
جان‌نثاری ادامه داد: امروز جهان، ایران اسلامی را تماشا می‌کند از این رو برای حفظ قدرت این نظام اسلامی در جهان، مشارکت همگانی در انتخابات امری ضروری است.
وی همچنین یادآور شد در تاریخ جمهوری اسلامی ایران خدمات بی‌نظیر آیت الله رئیسی و رویکرد مردمی ایشان تا همیشه جاودان خواهد بود.
معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: مردم فهیم ما بایستی بسیار هوشیار باشند تا در عرصه انتخابات خون رئیس جمهور شهید پایمال نشود و راه و منش این شهید بزرگوار استمرار داشته باشد.
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون در استان اصفهان نشست‌های متعددی با حضور سازمان‌های مردم نهاد استان برگزار شده است.
به‌گزارش ایرنا، اکنون افزون بر ۲ هزار سازمان مردم نهاد در استان اصفهان فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha