تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در اصفهان اندیشیده شد

اصفهان -ایرنا- رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: مروری بر آمادگی‌ استان در حوزه‌های مختلف فنی، پشتیبانی و مقدماتی انجام و مشکل خاصی برای برگزاری انتخابات وجود ندارد و تمهیدات لازم اندیشیده شد.

به گزارش ایرنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری روز سه شنبه ر حاشیه ستاد انتخابات استان اظهار کرد: کار فشرده‌ای داریم و فرآیند یک ساله انتخابات را در یک ماه برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی در سراسر استان به منظور برگزاری انتخابات، ادامه داد: در نشستی که امروز و همزمان با عید سعید غدیر برگزار شد اعضای ستاد انتخابات استان با گروه‌های اجرایی انتخابات در سراسر استان به صورت وبیناری به تبادل اطلاعات پرداختند.

جان‌نثاری ضمن اشاره به توزیع تعرفه‌های انتخابات در استان، افزود: دستگاه‌های احراز هویت نیز آماده به کار هستند و آمادگی خوبی برای برگزاری انتخابات در استان وجود دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در خصوص سلامت انتخابات تأکید کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی سالم‌ترین فرایند در جهان است زیرا این انتخابات توسط مردم اجرا می‌شود.

جان‌نثاری ادامه داد: هیأت اجرایی انتخابات از آحاد مردم تشکیل و تمام فرایند اجرای انتخابات توسط همین هیأت مردمی تصمیم‌گیری می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار داشت: نظارت نیز توسط هیأت‌های مردمی انجام می‌شود و دقیقا بر اجرای انتخابات نظارت می‌کنند.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخابات اجازه دارند در تمام شعب اخذ رأی نماینده داشته باشند که در دنیا بی‌بدیل است.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: اگر کسی سلامت انتخابات را زیر سوال ببرد ظلم بزرگی به جمهوری اسلامی کرده است.

جان‌نثاری ادامه داد: مردم عزیز ما خود را مقید کنند که در ساعات اولیه به شعب اخذ رأی مراجعه کنند و آرای خود را به صندوق اندازند چرا که دوستان و دشمنان جمهوری اسلامی چشم به انتخابات ایران اسلامی دوخته‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha