۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۴
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85513572
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور حداکثری در انتخابات سبب تسریع در توسعه کشور می‌شود

کاشان- ایرنا- استاندار اصفهان گفت: حضور حماسی و حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، سرعت توسعه کشور در همه عرصه‌ها را افزایش می‌دهد.

به گزارش ایرنا، سید رضا مرتضوی روز چهارشنبه در مراسم آغاز عملیات احداث تقاطع غیر همسطح «راوند» کاشان افزود: عضویت در مجامع بین‌المللی مانند «بریکس» و «سازمان همکاری شانگهای» و دیگر حوزه ها اقدام بزرگی بود که با اراده رییس جمهور شهید رقم خورد و برای استمرار این مسیر باید در انتخابات حضور حماسی داشته باشیم.

وی اظهار کرد: وقتی رییس جمهور ما شهید شد ۶۵ هیات خارجی برای عرض تسلیت در صف قرار گرفتند، مسیر بزرگی را طی کردیم و سازمان‌های بین المللی به رییس جمهور شهید ادای احترام کردند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه خدمت رسانی به اراده افراد باز می‌گردد، اضافه کرد: کشور در شرایط نامطلوبی مانند رشد منفی و تعطیلی واحدهای صنعتی تحویل آیت الله رییسی شد اما با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر شهید جمهور در سه سال اخیر، به اذعان بانک جهانی و صندوق بین المللی پول، ایران به رشد اقتصادی پایدار رسید.

مرتضوی ادامه داد: رییس جمهوری که باید در ماه ۱۵۰ هزار میلیارد ریال بدهی دولت قبل را پرداخت می‌کرد، توانست کشور را به جلو هدایت کند و دلیل اصلی آن ایمان راسخ به خدا بود.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه ایام خاصی پیش رو داریم، گفت: اینکه چه فردی و با چه تعداد رای، رییس جمهور شود مهم است و مردم با بررسی برنامه‌ها و رویکردها به این نتیجه می رسند به کدام نامزد انتخابات رای دهند.

مرتضوی با بیان اینکه آزادراه قم- کاشان- نطنز- اصفهان از کیفیت مطلوبی برخوردار نبود، خاطرنشان کرد: مشکل این محور از ۲ ماه اخیر با پیگیری وزارت راه و شهرسازی در حال رفع شدن است و بهسازی و روکش آسفالت آن ماه آینده شروع می شود.

به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح راوند با اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال امروز در سفر استاندار اصفهان به کاشان آغاز شد.

واگذاری ۸۰ پلاک زمین در شهرهای قمصر، نیاسر، برزک، جوشقالن قالی، کامو و چوگان و مشکات در قالب طرح جوانی جمعیت و شرکت در جلسه شورای اداری از دیگر برنامه های سفر استاندار اصفهان در کاشان است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha