پایان مسابقات عملیاتی-ورزشی آتش‌نشانان بنادر کشور در مازندران

ساری- ایرنا- اولین دوره مسابقات عملیاتی- ورزشی آتش نشانان بنادر شمالی کشور، صنایع همجوار و شهرداری های استان مازندران برگزار شد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اولین دوره مسابقات عملیاتی – ورزشی آتش نشانان بنادر شمالی کشور، صنایع همجوار و شهرداری های استان مازندران به مدت یک روز در تاریخ ۳۰ خرداد ماه به میزبانی بندر امیرآباد برگزار شد و هشت تیم با هم به رقابت پرداختند.

محمدعلی موسی پور افزود: این مسابقات دارای ۶ مرحله و بر اساس استاندارد جهانی تحت عنوان قوی ترین و سریع ترین آتش نشان ایران (FSFP) برگزار شد و ۴۰ ورزشکار در سه رده سنی به رقابت پرداختند.

به گفته موسی پور، مهمترین اهداف این دوره از مسابقات تقویت همدلی و رفاقت در کنار رقابت است تا آتش نشانان در فضای رقابتی و رقابتی، توان عملیاتی و هم افزایی خود را افزایش داده و با آمادگی کامل در حوادث احتمالی وارد عمل شوند.

وی افزود: ۲ تیم الف و ب از بندرامیرآباد، شهرداری ساری، شهرداری آمل و شهرداری بهشهر، بندرانزلی، بندرنوشهر و پایانه نفتی شمال در این دوره از مسابقات شرکت کردند و انتظار داریم که سایر شهرداری های استان از این مسابقات با هدف افزایش توان عملیاتی استقبال کنند.

اولین مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان بنادر شمالی کشور، صنایع همجوار و شهرداری های مازندران با عنوان قوی ترین و سریع ترین آتش نشانان کشور در سه رده سنی زیر ۲۵ سال، ۲۵ تا ۴۰ سال و بالای ۴۱ سال به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد برگزار شد.

پایان مسابقات عملیاتی-ورزشی آتش‌نشانان بنادر کشور در مازندران

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha