کارگاه تولید محتوای موبایلی در کنگاور برگزار شد

کنگاور - ایرنا - کارگاه آموزش تولید محتوای موبایلی با حضور ۸۰ نفر از فعالان مجازی و علاقمندان روز پنجشنبه در سرسرای بخشداری کنگاور برگزار شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگاور در این ارتباط به خبرنگار ایرنا، گفت: این کارگاه آموزشی با هدف ارائه آموزش‌های تخصصی و کاربردی در زمینه تولید محتوای جذاب و اثربخش به اقشار مختلف اعم از کودکان، نوجوانان، جوانان و فعالان رسانه طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

نصرالله صفری درباره محتوای این کارگاه توضیح داد: "بیتا شکری"، مدرس مجرب در حوزه تولید محتوا، عهده‌دار ارائه مباحث این کارگاه آموزشی بود که به ارائه آموزش‌های جامع و کاربردی در خصوص انواع محتوا، اصول نگارش و ویرایش حرفه‌ای محتوا، استفاده از ابزارها و نرم‌افزارهای نوین تولید محتوا در بستر تلفن همراه و همچنین مبانی بازاریابی و ترویج مؤثر محتوا پرداخت.

وی ادامه داد: حضور در این کارگاه آموزشی به صورت رایگان برگزار شد و به شرکت‌کنندگان گواهی معتبر اعطا خواهد شد.

صفری ضمن قدردانی از همکاری و همراهی قرارگاه فرهنگی شهید آوینی کرمانشاه و معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، از فعالان رسانه، اصحاب قلم و علاقمندان به حوزه تولید محتوا که در این کارگاه آموزشی شرکت کردند قدردانی کرد.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha