مشارکت در انتخابات راه حفظ و ارتقاء عزت آفرینی های انقلاب اسلامی است

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: انقلاب ما راه عزت را نمایان کرد و اقتدار امروز ما در دنیا مرهون خون شهدا و همراهی مردم در عرصه های مختلف است.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، پوریا جلالی در جمع هنرمندان شهرستان های اسلام آباد غرب و دالاهو با اشاره به افتخار آفرینی های متعدد انقلاب اسلامی افزود: اگر به وضعیت فرهنگی پیش از انقلاب نگاهی بیندازیم و روایت های داخلی را بخواهیم نادیده بگیریم می توانیم به خاطرات مادر شاه و فرح رجوع کنیم که در آنجا صراحتا از فساد های اخلاقی دربار پرده برداری شده است.

وی با بیان اینکه بنا به روایت های خاندان پهلوی مهمان جشن های ۲ هزار و ۵۰۰ ساله عمل غیراخلاقی را پای ستون های تخت جمشید انجام داد، ادامه داد: این مهمان به هویت و فرهنگ و تمدن ایرانیان توهین کرد اما امروز احدی حق جسارت به ساحت ایرانی ها را ندارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: انتخابات بهترین فرصت برای حفظ و ارتقاء امنیت فرهنگی و اجتماعی است و باید با انتخاب درست این مسیر به سمت قله را با قوت ادامه دهیم.

جلالی گفت: شهرستان های اسلام آباد غرب و دالاهو محل جانفشانی های دلیرمردان است و شهر شهیدان مرصاد دارای ظرفیت های فرهنگی بالایی است که جشنواره مرصاد تجلی‌گاه آن است و با حمایت همه هنرمندان این جشنواره تقویت خواهد شد.

مشارکت در انتخابات راه حفظ و ارتقاء عزت آفرینی های انقلاب اسلامی است

کارگاه آموزشی تولید محتوا با رویکردی نو و خلاقانه در سنقر و کلیایی برپا شد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقر و کلیایی گفت: در راستای قرارگاه شهید آوینی کارگاه آموزشی تولید محتوا با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنقروکلیایی و همکاری کانون پرورش فکری با حضورعلاقه‌مندان به حوزه موبایلی و رسانه در این شهرستان برگزار شد.

علی حشمتی در آیین افتتاحیه کارگاه آموزشی تولید محتوا با اشاره به سختی‌های تولید محتوای خبری در گذشته، ادامه داد: در گذشته خبرنگاران برای تولید محتوا مجبور بودند از ابزارهای سنتی مانند قلم و کاغذ استفاده کنند که این امر فرآیندی زمان‌بر و طاقت‌فرسا بود.

وی گفت: اما امروزه با ظهور گوشی‌های هوشمند، تولید محتوا بسیار آسان‌تر شده است و می‌توان به سرعت و آسانی اخبار و رویدادها را ثبت و منتشر کرد.

حشمتی افزود: در این رویداد اساتید به تدریس پرداختند و شرکت کنندگان در این کارگاه با استفاده از ابزارها و نرم‌افزارهای نوین تولید محتوا، به خلق آثار مختلفی بر اساس ایده‌های خود پرداختند؛ لازم به ذکر است که این کارگاه آموزشی، به صورت رایگان برگزار شد که طی این فرآیند به کلیه شرکت‌کنندگان گواهی معتبر ارائه شد.

مشارکت در انتخابات راه حفظ و ارتقاء عزت آفرینی های انقلاب اسلامی است

مراسم عصر شهر مانگ جوزردان در اورامانات برگزار شد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان روانسر گفت: مراسم عصر شعر مانگ جوزردان«خرداد ماه »در منطقه اورامانات به مرکزیت روانسر با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و همکاری انجمن ادبی میرزا احمد داواشی از محل قرارگاه شهید آوینی برگزار شد.

حسین شیخمرادی افزود: مراسم عصر شعر مانگ جوزردان «خرداد ماه » در منطقه اورامانات به مرکزیت شهرستان روانسر برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مراسم با استقبال مشاهیر و شخصیتهای فرهنگی ادبی و شاعران منطقه اورامانات در محل سالن اجتماعات ارشاد اسلامی روانسر روبرو شد، ادامه داد: با توجه به اهمیت مقوله فرهنگ و هنر برگزاری محافل ادبی ضروری است و باید توجه ویژه‌ای به اهالی فرهنگ و هنر منطقه اورامانات داشته باشیم.

شیخمرادی گفت: این عصر شعر در راستای طرح قرارگاه فرهنگی شهید آوینی و با حمایت معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار و در این مراسم از 20 نفر شاعر منطقه که اشعار خود را با زبان های کردی و فارسی سروده اند با اعطای هدایایی تجلیل شد؛ در حاشیه مراسم گروه های موسیقی به اجرای موسیقی پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha