۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۲۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85514255
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۱ طرح قرارگاه فرهنگی هنری شهید آوینی در بوشهر رونمایی شد

بوشهر-ایرنا- ۲۱ طرح قرارگاه فرهنگی هنری شهید آوینی در آئینی با حضور فعالان عرصه فرهنگ و هنر در بوشهر رونمایی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر روز چهارشنبه در حاشیه این آیین در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: دولت سیزدهم و یادگار شهید آیت الله رئیسی در کنار فعالیت‌های ویژه در عرصه های اقتصادی، عمرانی و دیگر عرصه‌ها یکی از عملکردهای ویژه اش را در حوزه فرهنگ و هنر ثبت کرده است.

عبدالرحیم افروغ افزود: یکی از آثار ماندگار دولت شهید رئیسی قرارگاه شهید آوینی بود که با نگاه و رویکرد پشتیبانی از فعالیت‌ حلقه‌های میانی و گروه های خودجوش مردمی در بخش‌های فرهنگی هنری انقلاب اسلامی تعریف شد.

وی ادامه داد: از این حیث در استان بوشهر ۲۱ طرح مورد حمایت و پشتبانی قرار گرفت.

۲۱ طرح قرارگاه فرهنگی هنری شهید آوینی در بوشهر رونمایی شد

افروغ ادامه داد: از خصوصیت این طرح های رونمایی شده باید به سه رویکرد اساسی نیروسازی، فعالیت منجر به تولید محصول و جریان سازی مطلوب در جامعه پیرامونی خود در سطح شهرستان، استان و حتی ملی اشاره کرد.

وی گفت: در کنار سطح شهرستانی و استانی تلاش شده تا در سطح ملی نیز طرح‌هایی معرفی و بتوانیم محصولات جامعه فرهنگ و هنر شایسته استان بوشهر که مجاهدانه در حال تلاش و کوشش هستند را در سطح ملی نیز مطرح کنیم.

افروغ اظهار کرد: بازه زمانی فعالیت دولت سیزدهم ایام پررونق و پرافتخاری برای فرهنگ و هنر استان بود که این رویه در دل فعالیت‎‌ عرصه‌های سینما، تجسمی، تئاتر، موسیقی، کتاب، فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی همچنان تداوم داشته و راه رئیس جمهور شهید به فضل الهی تداوم خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha