رئیس شورای عالی استان‌ها: مردم ایران در ۸ تیرماه حماسه خواهند آفرید

تبریز- ایرنا- رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: مردم ایران و به خصوص استان آذربایجان شرقی با حضور باشکوه خود در انتخابات هشتم تیرماه حماسه خواهند آفرید.

به گزارش ایرنا، شهرام دبیری عصر پنجشنبه در همایش حامیان مردمی پزشکیان در آذربایجان شرقی اظهار کرد: از کسانی که با صندوق رای قهر کرده و یا برای رای دادن تردید دارند، دعوت می‌کنیم تا پای میدان بیایند و تمام توان خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات و انتخاب اصلح‌ترین فرد برای ریاست جمهوری در هشتم تیرماه پای صندوق‌های رای به کار گیرند.

وی با اشاره به سفر پزشکیان به تبریز در روز چهارشنبه هفته بعد، گفت: این روز، مردم تبریز تجمع باشکوهی را برگزار خواهند کرد.

قائم مقام ستادهای مردمی مسعود پزشکیان در کشور نیز با اشاره به نقش خطیر خطه آذربایجان و شهر تبریز در جریانات مختلف سیاسی در تاریخ مشروطه و جمهوری اسلامی، گفت: مردم دیار آذربایجان همواره زمان شناس بوده و در عرصه‌های مختلف و جریانات سیاسی چون انتخابات حضور داشته‌اند.

علیرضا رحیمی ادامه داد: مردم استان آذربایجان شرقی در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری سهم خود در تعیین سرنوشت کشور را به ایران اسلامی و جهان نشان خواهند داد.

رئیس ستادهای مردمی پزشکیان در آذربایجان شرقی نیز با بیان این‌که اصلاح طلب نیستم، گفت: تمامی کاندیداها و جریان‌های سیاسی، سرمایه‌های انسانی کشور بوده و برای آن‌ها احترام قائل هستم.

فریدون بابایی اقدم افزود: دلیل حمایت ما از دکتر پزشکیان این است که انتخاب چنین شخصی در راستای حل مشکلات جامعه امروز خواسته مردم است.

اصولگرای سنتی هستم و از پزشکیان حمایت می‌کنم

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مردم دیار آذربایجان همواره تاریخ ساز بوده و شخصیت‌های بزرگی چون شهیدان باکری و یاغچیان‌ در این دیار رشد یافته‌اند و تمامی عزت امروز ما از این شهدا است.

نادر قاضی زاده افزود: اصولگرای سنتی هستم ولی از پزشکیان حمایت می‌کنم زیرا برادر شهید، فرمانده لشکر عاشورا، پاک دست، پاکدامن، متخصص، شجاع و فرزند آذربایجان است.

وی ادامه داد: ستاد انتخاباتی پزشکیان توسط جمعی از اصولگرایان در ارومیه راه اندازی شده است، پزشکیان را از بسیاری اصولگرایان، اصولگراتر می‌دانیم.

وی گفت: اصولگرایی یعنی فرد محکم بایستد و متخصص باشد.

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی پزشکیان در آذربایجان شرقی نیز گفت: پزشکیان، مرد قانون و عدالت و برای مردم است.

ابراهیم باقرزاده افزود: مردم باید در پناه قانون به آرامش و رفاه رسیده و با حضور پزشکیان عدالت را لمس خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha