۳ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۴۳
کد خبر: 85518124
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گردهمایی فرهنگیان حامی " پزشکیان " در یزد برگزار شد+ فیلم

یزد- ایرنا- گردهمایی فرهنگیان حامی " مسعود پزشکیان " از نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یکشنبه شب با سخنرانی " سید جواد حسینی " سرپرست سابق وزارت آموزش و پرورش در مجتمع حضرت مجتبی (ع) یزد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، سرپرست سابق وزارت آموزش و پرورش در این گردهمایی به اهمیت، نقش و جایگاه فرهگیان در کشور اشاره کرد و گفت: فرهنگیان باید از فرصت موجود برای حضور فعال و گسترده در انتخابات و انتخاب نامزد اصلح تلاش کنند.

" سید جواد حسینی " با تبریک دهه امامت و ولایت افزود: فرهنگیان همیشه در طول تاریخ انقلاب اسلامی در صحنه‌‍‌های مختلف نقش آفرین بوده‌اند و باید با انتخاب فردی اصلح همانند مسعود پزشکیان برای رسیدن به حق و حقوق خود دفاع کنند.

وی افزود: ما به دولت و رییس جمهوری نیاز داریم که برای همه اقشار جامعه، حل مشکلات و آموزش و پرورش و فرهنگیان دارای برنامه باشد و بدون شک پزشکیان فردی صالح و دارای برنامه و صادق است و به نظام تعلیم و تربیت اهمیت می‌دهد.

رییس ستاد پزشکیان در استان یزد نیز در این گردهمایی گفت: فرهنگیان قشری موثر و نقش آفرین هستند و باید در انتخابات پیش رو با حضوری گسترده در هشتم تیرماه بار دیگر رسالت خود را در انتخاب اصلح انجام دهند.

" محمد علی طالبی " با تاکید بر مشارکت آگاهانه در انتخابات افزود: فرهنگیان در کشور سرمایه بزرگ و اصلی اجتماعی هستند و در عرصه‌های مختلف نقش آفرین بوده‌اند از این رو باید همانند گذشته رسالت خود را در انتخابات پیش رو به درستی انجام دهند.

تعدادی از فرهنگیان شاغل و بازنشسته استان یزد نیز در این گردهمایی به طرح دیدگاه‌های مختلف خود درخصوص مشکلات موجود پرداختند.

شعرخوانی و اجرای موسیقی سنتی از دیگر بخش‌های این گردهمایی بود.

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مسعود پزشکیان، مصطفی پور محمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیر حسین قاضی زاده هاشمی و محمد باقر قالیباف هستند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه امسال برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha