۳۱ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۵۶
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85515327
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

آتش سوزی گسترده در یکی از محلات ایلام مهار شد

۳۱ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۵۶
کد خبر: 85515327
آتش سوزی گسترده در یکی از محلات ایلام مهار شد

ایلام - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام از بروز و مهار آتش سوزی وسیع در یکی از مناطق شهر ایلام خبر داد.

نصرت اله لطفی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این آتش سوزی در یک زمین گودبرداری شده واقع در یکی از مناطق مسکونی شهر ایلام رخ داده بود.

وی توضیح داد: طبق گفته ساکنان این زمین به وسعت حدود ۲ هزار متر و عمق ۱۴ متر از سال ۱۳۹۴ تاکنون گودبرداری شده و در این مدت بلاتکلیف مانده است.

لطفی افزود: این حفره باعث تجمع حجم زیادی مواد زائد مستعد آتش سوزی مانند پلاستیک و لاستیک شده و پوشش متراکم علف‌های هرز، زمینه آتش سوزی در این زمین را بیشتر کرده است.

وی اضافه کرد: این مواد زائد و پوشش متراکم علف‌های هرز باعث بروز آتش سوزی وسیعی در این محله شد که بعد از یک ساعت و نیم تلاش آتش‌نشانان مهار شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام ادامه داد: حجم زیاد آتش سوزی باعث ترکیدگی لوله انشعاب گاز مجاور حریق و همچنین دود غلیظ ناشی از آتش وارد منازل مسکونی اطراف شد.

وی با بیان اینکه در برآوردهای اولیه عامل انسانی باعث بروز این حادثه است، خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از تکرار این حادثه باید دستگاه های ذیربط ورود کنند.

به گزارش ایرنا، شهر ایلام دارای بیش از ۲۲۰ هزار نفر جمعیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha