۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۳۶
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85527441
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات مهار آتش در مراتع اطراف ایلام منجر به جراحت شدید یک آتش نشان شد

ایلام - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام از بروز حادثه برای یکی از آتش نشانان این سازمان حین مهار آتش در مراتع اطراف شهر ایلام خبر داد.

نصرت الله لطفی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این نیروی آتش نشانی در حال مهار اتش در مزارع و مراتع اطراف شهر ایلام بود که دستگاه AFT همراه وی منفجر شد.

وی افزود: انفجار این دستگاه خاموش کننده باعث جراحت این نیروی آتش نشانی شد که باتوجه به جراحت شدید به مراکز درمانی اعزام شد.

لطفی یادآور شد: هرچند مهار آتش سوزی در مزارع و مراتع اطراف شهر در حیطه وظایف سازمانی آتش نشانی نیست اما باتوجه به اهمیت موضوع صیانت از انفال و طبق مصوبه شورای تامین و ستاد مقابله با آتش سوزی، آتش نشانی نیز همگام با دیگر دستگاه های عضو ستاد، در مهار آتش عرصه ها مشارکت می کند.

وی ادامه داد: آتش نشانان نیازمند بروزرسانی تجهیزات و امکانات مهار آتش هستند که از محل اعتبارات اربعین امکان تامین این تجهیزات برای آتش نشانان ایلام فراهم شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام تاکید کرد: باتوجه به اینکه در آستانه‌ اربعین حسینی هستیم و ماموریت های آتش‌نشانان در این ایام بیشتر از پیش می شود، بنابراین بروزرسانی تجهیزات امدادی و مهار آتش نیروهای آتش نشان ضرورت دارد.

به گزارش ایرنا، سال گذشته نیز به علت فروریختن دیوار بر روی یکی از آتش نشانان در حین مهار آتش، آتش نشان مذکور دچار حادثه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha