۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۰
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85556600
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه شهروند ایلامی گرفتار در شعله‌های آتش و دود نجات یافتند

ایلام - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام از نجات جان سه شهروند گرفتار در دود و شعله‌های آتش در یک منزل مسکونی خبر داد.

نصرت‌اله لطفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: صبح امروز آتش‌نشانان، گزارش وقوع آتش‌سوزی در یکی از منازل مسکونی شهر ایلام را دریافت کردند.

وی افزود: این آتش سوزی در یک منزل مسکونی ۲ طبقه رخ داده بود که چند نفر از ساکنان منزل نیز در میان دود و شعله‌های آتش گرفتار شده بودند.

لطفی یادآور شد: با توجه به حساسیت موضوع سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند و در سریع‌ترین زمان به مکان مورد نظر رسیدند.

وی ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی در این عملیات موفق به نجات سه نفر ساکن این منزل مسکونی شدند که یکی از نجات یافتگان کودک بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام بیان کرد: هرچند آتش و شعله‌های دود بخشی از ساختمان را درگیر کرده بود اما با سرعت عمل آتش‌نشانان از سرایت آتش به دیگر بخش‌های ساختمان جلوگیری شد.

به گزارش ایرنا، نیروهای آتش‌نشان در سه ماهه نخست امسال برای کمک رسانی به ۵۸۸ مورد حادثه در سطح شهر و حومه شهر ایلام اعزام شده‌اند.

ایلام دارای سه ایستگاه آتش‌نشانی با ۷۰ نفر نیرو است که علاوه بر شهر ایلام، حوادث و سوانح روستاها، مسیرهای مواصلاتی و اراضی طبیعی و زراعی خارج از محدوده شهر ایلام را نیز پوشش می‌دهد.

ایلام باتوجه به گسترش شهرنشینی نیازمند حداقل ۲ ایستگاه آتش‌نشانی دیگر و افزایش نیروهای آتش‌نشان به بیش از ۱۰۰ نفر و افزایش و بروزرسانی تجهیزات امدادی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha