مسی: خوشحالم جام را با برتری آغاز کردیم/تیم‌ها مقابل ما سبک بازی‌شان را تغییر می‌دهند

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم ملی آرژانتین با ابراز خوشحالی از برتری مقابل کانادا در دیدار افتتاحیه کوپا آمریکا، گفت: تیم‌ها مقابل ما سبک بازی‌شان را تغییر می‌دهند و بیشتر دفاع می‌کنند.

به گزارش ایرنا، آرژانتین در نخستین بازی خود در کوپا آمریکا ۲۰۲۴، قدرتمند ظاهر شد و توانست کانادا را در یک بازی برتر با نتیجه ۲ بر صفر شکست بدهد. گل‌های آرژانتین را در این بازی خولین آلوارز و لائوتارو مارتینز به ثمر رساندند.

با اینکه لیونل مسی گل نزد اما ابتکار عمل را در دست داشت و یکی از بازیکنان کلیدی آرژانتین در کسب این پیروزی بود. او بعد از بازی گفت: می‌دانستیم بازی سختی است و انتظار یک دیدار فیزیکی و درگیرانه را داشتیم. خوشبختانه نیمه دوم زود به گل رسیدیم، اما بازی پیچیده‌ای بود. کانادا حریف سرسختی بود و فکر نمی‌کردیم تا این حد خوب دفاع کند. با این حال خوشحالم که جام را با پیروزی آغاز کردیم و از حالا هم باید به فکر بازی بعدی باشیم.

مسی که از این پیروزی خوشحال بود، صحبت‌هایش را اینگونه به پایان برد: همه تیم‌ها برابر ما سبک بازی‌شان را تغییر می‌دهند و بعضی وقت‌ها پیدا کردن فضا سخت می‌شود اما باید ادامه دهیم و توپ را به خوبی به گردش دربیاوریم. این تنها راه حل برای مقابله با تیم‌هایی است که به ما فضا نمی‌دهند و بیشتر دفاع می‌کنند تا حمله.

آرژانتین در دومین بازی خود در کوپا آمریکای ۲۰۲۴ به مصاف شیلی خواهد رفت. بعد از این دیدار هم پرو حریف مسی و هم‌تیمی‌هایش خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha