امام جمعه موقت خمین: مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح وظیفه مردم است 

خمین - ایرنا - امام جمعه موقت خمین گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات هشتم تیرماه جاری و انتخاب اصلح از مهمترین وظایف مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید جواد رضوی در خطبه‌های نمازجمعه خمین افزود: امروز چشم دنیا به ملت ایران است که چقدر پشتیبان نظام هستند.

وی تاکید کرد: دعوت به شرکت کردن در انتخابات پیش رو کمتر از ذکر گفتن نیست، چراکه کشور در شرایط حساسی است.

امام جمعه موقت خمین ادامه داد: امروز تمام دنیای کفر در مقابل اسلام قرار گرفته و شرکت در انتخابات در جنگ لبنان و غزه نیز تأثیرگذار است.

حجت الاسلام رضوی، وظیفه کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را رعایت اخلاق اسلامی، پرهیز از اتهام زنی و مراعات آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخابات شایستگی‌ها و برنامه‌های خود را اعلام کنند و تلاش‌ها و خدمات ۴۰ ساله نظام اسلامی را زیرسوال نبرند.

امام جمعه موقت خمین با تبریک هفته ولایت و امامت گفت: انحراف در انتخاب رهبری اسلام پس از غدیر مصداقی از فتنه است که در تمام دوران وجود دارد.

حجت الاسلام رضوی با تبریک سالروز میلاد امام هادی(ع) افزود: این امام بزرگوار بر داشتن علم همراه باصبر و شکیبایی تاکید داشتند.

وی با اشاره به هفته قوه قضائیه بیان کرد: شهید بهشتی نمونه‌ای از پذیرفتن مسئولیت پذیری سنگین قضاوت در اسلام است چراکه عدالت را در جامعه گسترش می‌دهند.

خطیب موقت جمعه خمین با اشاره به سالروز شهادت شهید مصطفی چمران گفت: خدمات این فرمانده در دوران دفاع مقدس قابل ستایش است.

خطیب موقت خمین بر کمک به ستاد مردمی غدیر برای برگزاری جشن بزرگ و باشکوه غدیر در شهرستان تاکید کرد.

خمین با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در جنوب استان مرکزی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha