امام جمعه دزفول: همه برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات مسوولیت دارند

دزفول – ایرنا-  امام جمعه دزفول با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: همه برای دعوت قشرهای مختلف مردم به شرکت در انتخابات و معرفی و انتخاب اصلح مسوولیت دارند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهر با تاکید بر عبرت گیری از انتخاب افراد ناصالح به عنوان رییس جمهور و آسیب‌های این انتخاب به کشور افزود: انتخاب افراد ناصالح بر اساس برخی شعارهای توخالی نتیجه‌ای جز خسارت به کشور نداشته و ندارد.

وی با دعوت از همه رسانه‌ها، فعالان سیاسی و اجتماعی و همچنین گروه‌های مردمی برای دعوت چهره به چهره مردم برای شرکت در انتخابات و رای به فرد اصلح افزود: همه برای دعوت مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات مسوولیت و وظیفه دارند.

حجت الاسلام بهرامپور حوادث گذشته کشور در نتیجه انتخاب فرد ناصالح را عبرت آموز دانست و بیان کرد: حوادث تلخ گذشته باید عبرتی برای انتخاب رییس جمهور آینده باشد.

وی با تاکید بر انتخاب رییس جمهوری ولایت پذیری افزود: همه برای انتخاب فرد اصلح به عنوان رییس جمهور چهاردهم مسوولیت دارند و نباید اجازه داد تا انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

برجام، منافع ملی را محقق نکرد

حجت الاسلام بهرامپور با اشاره به تجربه تلخ برجام و خسارت‌های آن بر کشور گفت: مذاکره در هر شرایطی مطلوب نیست بلکه مذاکره مطلوب، مذاکره‌ای است که در چارچوب‌های ترسیم شده انجام شود و منافع ملی را تامین و طرف مقابل نیز به تعهدات خود عمل کند که هیچ یک از این موارد در مذاکرات برجام محقق نشد.

وی با تاکید بر ضرورت ولایتمداری برای گذر از همه مشکل‌ها افزود: دشمن به دنبال مخدوش کردن ولایت مداری ملت بزرگ ایران اسلامی است و هر بار این فتنه با جلوه‌ای جدید نمایان می‌شود که مراقبت در این زمینه ضروری است.

امام جمعه دزفول اظهارکرد: مراقبت از حضور نفوذی‌ها در دستگاه‌های تصمیم ساز تذکر رهبر معظم انقلاب به همه دستگاه‌ها بود که متاسفانه دولتمردان وقت نیز به این تذکر گوش ندادند و خسارت‌های زیادی بر کشور وارد شد.

وی سرمایه گذاری مردم در بورس را امانت دانست و افزود: سیاست‌های نادرست دولت یازدهم و دوازدهم موجب شد تا سرمایه‌های مردم در بورس از بین برود.

حضرت آیت الله خامنه‌ای سیاستمداری امین، حکیمی خداترس و مقتدری شجاع است

امام جمعه دزفول با اشاره به برخی روایات، نقش ایران اسلامی در دوران آخر الزمان را بسیار برجسته دانست و گفت: امروز بعد از بیش از ۳۰ سال ولایت رهبر معظم انقلاب بر ایران اسلامی نشان داد که حضرت آیت الله خامنه‌ای سیاستمداری امین، حکیمی خداترس و مقتدری شجاع است.

وی با تبریک دهه امامت و ولایت به ویژه عید بزرگ و سعید غدیر گفت: غدیر تجلی بخش یکی از مهمترین ماموریت پیامبر اعظم(ص) است.

به گزارش ایرنا، همچنین پس از نماز عصر امروز نمازگزاران جمعه دزفول با سر دادن شعارهایی چون «مثلث شوم و پلید ابلیس، آمریکا و اسراییل و انگلیس»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر صهیونیسم»، «فلسطین پیروز است، اسراییل نابود است» و «آمریکا و اسراییل، عامل هر جنایت» خشم انزجار خود را از جنایت های ددمنشانه رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه اعلام و با شعارهای« خیبر، خیبر یا صهیون؛ جیش محمد قادمون» و «ای هبر آزاده آماده ایم آماده» بر حمایت از فلسطین تا تحقق آزادی کامل قدس شریف تاکید کردند.

ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم از پنجشنبه دهم خرداد آغاز شد و تا ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۱۴ خرداد به اتمام رسید. در مدت این پنج روز ۸۰ نفر در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کردند که در نهایت صلاحیت ۶ نفر برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان تایید شد.

براساس ماده ۶۶ قانون انتخابات، فعالیت انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری به طور رسمی از تاریخ اعلام اسامی آنان توسط وزارت کشور آغاز و تا ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رای یعنی ساعت هشت صبح روز پنجشنبه مورخ هفتم تیرماه ۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha