تعلل اساتید انقلابی در ورود به فضای انتخابات به ضرر جبهه انقلاب است

تهران- ایرنا- رییس ستاد دانشگاهیان محمدباقر قالیباف گفت: برخی اساتید انقلابی نگران موضع‌گیری در انتخابات هستند و معتقدند نباید موضع بگیرند؛ در حالی که این اشتباه است و تعلل اساتید انقلابی در ورود به فضای انتخاباتی به ضرر جبهه انقلاب خواهد بود.

به گزارش گروه سیاسی ایرنا، سیدمحمد حسینی در جمع برخی نخبگان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، گفت: بهبود وضع معیشت و زندگی مردم پس از انقلاب اسلامی ایران محسوس است اما برخی نامزدها با طرح برخی شبهات و سوءاستفاده از برخی شکاف های شناختی در جامعه، در تبلیغات خود نسبت به وضعیت امروز کشور سیاه نمایی می‌کنند.

حسینی اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو باید توجه کنیم که این روزها جبهه مقاومت امیدشان به ماست، اگر رییس جمهور آینده از این موضوع غفلت کند جبهه مقاومت ضربه می‌خورد، باید کمک کنیم رییس جمهوری سر کار بیاید که حامی جبهه مقاومت باشد.

وی خاطر نشان کرد: اکنون که صهیونیست‌ها در موضوع غزه به بن‌بست خورده‌اند و کاری نمی‌توانند انجام دهند یک عده‌ای می‌خواهند ما در داخل درگیر شویم و پشت جبهه مقاومت خالی شود.

رییس ستاد دانشگاهیان قالیباف در ادامه با اشاره به سخنان ظریف وزیر سابق امور خارجه گفت: همین حرفی که آقای ظریف می‌گوید که «آمریکایی ها اراده کردند که ما بتوانیم نفت بفروشیم» این به غرور ملی ما آسیب می‌زند و خلاف واقع است، بالاخره ما توانستیم کاری کنیم که تحریم‌ها را دور بزنیم و اینکه ایشان طوری عنوان می‌کند که توانایی کشور را در دور زدن تحریم ها زیر سوال می‌برد، خلاف واقع است.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران دولت قبل راحت به چشم آدم نگاه می‌کنند و هرچه دلشان خواست می‌گویند، این دوره را علیرغم تحسین ویژه رهبر معظم انقلاب نقد می‌کنند و دوره خود را درخشان نشان می‌دهند، ما ناچار هستیم یادآوری کنیم که این حرف‌هایشان در گذشته بوده و می‌گفتند که اگر ترامپ هم روی کار بیاید هیچ کاری نمی‌تواند بکند و می‌گفتند که تحریم‌ها لغو شد، بعد از آن فهمیدند که اشتباه کردند.

رئیس ستاد دانشگاهیان کشور حامیان قالیباف ادامه داد: یک سری مصاحبه‌هایی در مورد شخصیت و قدرت مدیریت قالیباف صورت گرفته که اگر بتوانیم آنها را نشر دهیم کمک کننده است و مردم از توان مدیریت جهادی قالیباف اطلاع پیدا خواهند کرد و ما از تمام فعالان فضای مجازی دعوت می کنیم تا در جهاد تبیین و تبیین خروجی‌های درخشان قالیباف در موقعیت‌های مختلف مشارکت کنند.

وی افزود: لازم است در خصوص قدرت مدیریت قالیباف نحوه اجرا و کار آمدی ایشان و اقدامات مثبتی که انجام دادند از جمله افتتاح بزرگراه امام علی(ع) به رغم تمام مشکلاتی که بر سر راه بود و سایر اقدامات وی با مردم صحبت کنیم تا توان مدیریتی وی برای تمام مردم روشن شود.

حسینی افزود: اکثر نمایندگان ادوار مجلس حامی قالیباف هستند و تا الان حدود ۱۴۷ نفر از قالیباف حمایت کردند و تازه کارشان را شروع کردند و احتمالا طی روزهای آینده طوماری با حدود هزار امضاء از سوی نمایندگان ادوار مجلس در حمایت از قالیباف منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به وظیفه مهم اساتید دانشگاه ها در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری گفت: یک سری اساتید انقلابی هستند که منتظر هستند ببینند جبهه انقلاب روی کدام نامزد ائتلاف می کند در حالی که این تعلل به ضرر نامزدهای انقلابی است، این اساتید را باید قانع کرد که شما هم مسئولیت دارید بیایید کار را شروع کنید و آنها را به حرکت وادار کنیم، آنها نگران این هستند که نباید موضع بگیرند که این اشتباه است و تعلل اساتید انقلابی در ورود به فضای انتخاباتی به ضرر جبهه انقلاب است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha