۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۴۹
کد خبرنگار: 782
کد خبر: 85515809
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار آرکانزاس: ترامپ در انتخابات به پیروزی بزرگی دست می‌یابد

تهران– ایرنا- «سارا هاکبی سندرز» (Sarah Huckabee Sanders) فرماندار ایالت آرکانزاس و سخنگوی سابق کاخ سفید با توجه به نزدیک شدن نخستین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با وجود پیشی گرفتن جو بایدن از دونالد ترامپ در نظرسنجی‌های اخیر، پیش‌بینی کرد در انتخابات آبان ماه ترامپ به پیروزی بزرگی دست خواهد یافت چراکه این صحنه رقابت متعلق به اوست.

به گزارش روز جمعه ایرنا، تارنمای شبکه خبری فاکس نیوز با انتشار این مطلب نوشت: هاکبی سندرز روز پنجشنبه (روز گذشته به وقت محلی) در مصاحبه با این شبکه، با وجود نظرسنجی‌های اخیر مبنی بر پیشتازی جو بایدن، با اطمینان پیش‌بینی کرد که دونالد ترامپ در ماه نوامبر به پیروزی بزرگی دست خواهد یافت.

فرماندار آرکانزاس: ترامپ در انتخابات به پیروزی بزرگی دست می‌یابد

فرماندار ایالت آرکانزاس در این مصاحبه گفت: هنوز فکر می‌کنم این عرصه رقابت ترامپ است چراکه تاکنون او از زمان اعلام ورود به کارزار انتخاباتی به وضوح پیشتاز این رقابت بوده و جایگاه خود را چه در انتخابات مقدماتی و چه در انتخابات عمومی از دست نداده و کاملا باور دارم که وی برنده خواهد شد؛ پیروزی بزرگ در ماه نوامبر.

هاکبی سندرز که سابقه سخنگویی کاخ سفید در دوران ریاست جمهوری ترامپ را نیز در کارنامه دارد با اشاره به این که هردو نامزد سابقه حضور در کاخ سفید بعنوان رئیس جمهوری آمریکا را دارند، گفت: ترامپ موفقیت‌هایی در زمینه‌های اقتصاد و امنیت ملی داشته که (عملکرد) بایدن در مغایرت با آن است و از آنجایی که هردو سابقه ریاست جمهوری دارند، این دور از انتخابات می‌تواند کاملا متفاوت نسبت به گذشته باشد.

وی افزود: من فکر می‌کنم مواردی که برای رای دهندگان واقعاً اهمیت دارد، مسائلی هستند که رای‌دهندگان را به خود جذب می‌کنند و در نهایت به انتخاب نامزد مورد نظرشان منجر خواهد شد؛ زمانی که به نظرسنجی‌ها نگاه می‌کنید مواردی همچون اقتصاد، امنیت مرزها و امنیت ملی برای رای‌دهندگان دارای اهمیت است که ترامپ (در این نظرسنجی ها) در همه آنها (نسبت به بایدن) برتری نشان داده، من هنوز فکر می‌کنم این عرصه رقابت اوست.

فرماندار آرکانزاس نقاط قوت ترامپ در این موارد را موجب پیروزی وی در برابر بایدن در انتخابات ماه نوامبر دانست.

به گزارش ایرنا، قرار است نخستین مناظره این دو نامزد ریاست جمهوری ۲۷ ژوئن برابر با هفتم تیرماه ۱۴۰۳ به مدت ۹۰ دقیقه بدون تماشاچی به میزبانی شبکه خبری سی ان ان در «آتلانتا» مرکز ایالت «جورجیا» آمریکا برگزار شود.

شصتمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است در مورخ پنج نوامبر ۲۰۲۴ برابر با ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha