امام جمعه همدان: طلاب و روحانیون نسبت به آموزش و پرورش نسل جدید احساس وظیفه دارند

همدان- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: طلاب و روحانیون به دنبال شغل در آموزش و پرورش نیستند بلکه برای تربیت نسل جدید احساس وظیفه می‌کنند.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی روز شنبه در دیدار با وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان، همواره یکی از معضلات ما بود و در استان همدان نیز مشکلات زیادی وجود داشت اما دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به این موضوع داشت.

وی با بیان اینکه همکاری ما با آموزش و پرورش بسیار فعال است، تصریح کرد: جلسات مختلفی برای طلبه‌ها برگزار شده تا آماده ورود به مدارس شوند و ۴۷۰ نفر در طرح امین حضور داشتند.

امام جمعه همدان: طلبه‌ها به دنبال شغل در آموزش و پرورش نیستند

آیت الله شعبانی موثقی ادامه داد: ما با نسل جدیدی مواجه هستیم‌که اگر شناخت دقیقی از این افراد نداشته باشیم، دچار مشکل می‌شویم.

امام جمعه همدان با اشاره به ظرفیت اردوگاه‌های همدان مطرح کرد: استفاده از این اردوگاه‌ها در نوع تربیتی بچه‌ها بسیار اهمیت دارد و می‌توان از این زیرساخت‌ها برای برگزاری اردوگاه‌های فرهنگی و تربیتی استفاده کرد.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای کارهای فرهنگی و تربیتی، قابل برنامه‌ریزی و اجرا است.

به گزارش ایرنا، رضا مرادصحرایی وزیر آموزش و پرورش، روز شنبه با سفر به استان همدان، پس از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، سالن شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رییسی در اردوگاه دانش آموزی گنجنامه و اردوگاه امیرالمومنین (ع) ویژه دانش آموزان استثنایی را افتتاح می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha