رییس ستاد مردمی مسعود پزشکیان در استان کرمانشاه منصوب شد

کرمانشاه - ایرنا - طی حکمی از سوی «محمدحسین مقیمی» مشاور عالی و رییس ستاد انتخاباتی مردمی (ستاد امید) دکتر «مسعود پزشکیان»، «جهانبخش امینی» به عنوان رییس ستاد مردمی این نامزد ریاست جمهوری در استان کرمانشاه منصوب شد.

به گزارش ایرنا؛ دکتر «جهانبخش امینی» متولد سال ۱۳۴۳ کرمانشاه، پزشک عمومی و جانباز ۴۰ درصد، نمایندگی مردم شهرستان کرمانشاه در دوره های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی را در کارنامه کاری خود دارد.

در حکم دکتر امینی آمده است: نظر به سوابق ارزشمند جنابعالی و در راستای برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و فراهم نمودن زمینه مشارکت پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق های رای به موجب این ابلاغ به سمت «رییس ستاد امید مردمی استان کرمانشاه» منصوب می شود.

جهانبخش امینی در گفت و گوی کوتاهی با خبرنگار ایرنا، تمام اقشار مردم استان کرمانشاه را به حضور باشکوه در انتخابات و در پای صندوق های رای دعوت کرد و از مردم خواست به فرد اصلح رای دهند.

وی ستاد مردمی امید را متعلق به همه اقشار مردم با هر تفکر سیاسی دانست و افزود: درهای این ستاد به روی همه مردم با هر تفکر و نگاه سیاسی و اقوام و مذاهب استان کرمانشاه باز است.

رییس ستاد مردمی مسعود پزشکیان در استان کرمانشاه هدف خود در ستاد امید را کمک به برگزاری باشکوه انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری دانست و گفت: دکتر پزشکیان به دلیل سابقه کاری و تجارب ارزنده و همچنین دست پاکی و صداقت گزینه اصلح این دوره از انتخابات است.

رییس ستاد مردمی مسعود پزشکیان در کرمانشاه منصوب شد

امینی از همه مردم برای حضور در ستاد مردمی دکتر پزشکیان دعوت کرد و گفت: همه باید برای انتخاب گزینه اصلح در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری تلاش کنیم.

ستاد مردمی مسعود پزشکیان در کرمانشاه آغاز به کار کرد

ستاد مردمی «مسعود پزشکیان» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه جمعه (اول تیر) در استان کرمانشاه آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور، بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هشتم تیر ماه تاکید کرد و گفت: بسیار از دکتر پزشکیان ممنونیم در این عرصه وارد شدند تا طیف زیادی از مردم هم احساس کنند گزینه مورد نظرشان در عرصه رقابت حضور دارد و می‌توانند به او رای دهند.

حشمت فلاحت‌پیشه هدف از برگزاری مناظرات تلویزیونی را روشن شدن حقیقت برای مردم عنوان کرد و افزود: اگر در این برنامه ها عده ای به دنبال سفسطه باشند مردم نمی توانند حقیقت و برنامه های نامزدها را متوجه شوند و این در حالی است که برخی از نامزدها در این مناظرات به دنبال منحرف کردن مسیر برنامه هستند و به مردم اجازه نمی دهند برنامه های اصلی و مهم نامزدها را بشنوند و تصمیم درستی بگیرند.

وی با اشاره به اینکه برنامه نداشتن آقای پزشکیان یکی از سفسطه های مطرح شده در این دوره از انتخابات بوده است گفت: دکتر پزشکیان در همان ابتدای کار گفتند که بنا دارند قوانین و سیاست های کلی در برنامه هفتم را اجرایی کنند چراکه نقشه راه و قوانین توسعه کشور در بخش های مختلف در این قوانین ذکر شده که حدود ۳۰ درصد آن اجرایی شده و اجرای کامل آن هم وعده بزرگی است.

نماینده اسبق مردم شهرستان اسلام آبادغرب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رقابت روز هشتم تیر ماه بین کاسبان تحریم و کسی است که می خواهد با این الیگارشی مقابله کند افزود: قدرت و ثروت در اختیار هر کسی باشد باید آن را برای منافع عمومی و مردم هزینه کند و تمام هزینه هایی که مدیران انجام می دهند باید مشخص باشد از کجا آمده و دقیقا در چه بخش هایی هزینه شده است.

فلاحت‌پیشه تصویب اف ای تی اف برای دستیابی به شفافیت در امور مالی کشور را ضروری دانست و گفت: کاسبان تحریم سه سال کشور را در عدم شفافیت و بلاتکلیفی نگه داشتند تا به منافع خود دست پیدا کنند و باوجود اینکه شهید رییسی هم برای مقابله با آنها تلاش کرد اما نتوانست جلوی آنها را بگیرد چراکه کاسبان تحریم حتی به آن سید مظلوم هم رحم نکردند.

رییس اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی مهمترین شاخصه حکمرانی خوب در جهان را شفافیت عنوان کرد و گفت: دعوای روز انتخابات، جدال بر سر شفافیت است و باید بدانیم که امروز بسیاری از موسسات وجود دارند که منابع مالی آنها مشخص نیست و دکتر پزشکیان در صورت انتخاب توسط مردم می تواند در سال اول ریاست جمهوری خود ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار میلیارد تومان را به جیب مردم بازگرداند.

دکتر جهانبخش امینی نماینده ۲ دوره مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی هم در ابتدای این مراسم شرکت در انتخابات روز جمعه را ضروری دانست و در خصوص دکتر پزشکیان گفت: در سفرهای متعددی با دکتر پزشکیان همراه بودم و ایشان در دستگیری از نیازمندان اهتمام ویژه ای داشتند.

رییس ستاد مردمی مسعود پزشکیان در استان کرمانشاه منصوب شد

وی با بیان اینکه امروز متاسفانه حرف و عمل برخی از مدیران با هم مطابقت ندارد و انتخاب دکتر پزشکیان می تواند اعتماد عمومی را به جامعه بازگرداند افزود: دکتر پزشکیان در صورت انتخاب به وعده های خود مبنی بر توزیع عادلانه ثروت در جای جای کشور، عمل می کند و در واقع یک حاشیه امنی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد می کند.

امینی استقبال طیف های مختلف از حضور دکتر پزشکیان در انتخابات را بی سابقه خواند و افزود: بسیاری از چهره های شاخص اصولگرا هم به واسطه سابقه همکاری و شناختی که از دکتر پزشکیان دارند، وارد ستاد ایشان شده و برای انتخاب دکتر پزشکیان توسط مردم، تلاش می کنند.

به گزارش ایرنا؛ ۶ نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف هستند که از بیستم خرداد تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز انتخابات، فرصت تبلیغات دارند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رییس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۰ روستا دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha