نشست نقد و بررسی برنامه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در ایرنا همدان برگزار شد

همدان- ایرنا- نشست نقد و بررسی برنامه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری روز شنبه با حضور نمایندگان پنج داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز همدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نشست حجت الاسلام "مصطفی عبدالملکی" به عنوان رییس ستاد حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی،"افشین ابراهیمی" به عنوان نماینده ستاد مسعود پزشکیان، "حیدر علی بابایی" به عنوان نماینده ستاد زاکانی، حجت الاسلام "مصطفی سیاوشی" به عنوان نماینده ستاد سعید جلیلی و "جعفر محقق" به عنوان نماینده ستاد محمدباقر قالیباف حضور یافتند.

در این نشست نماینده نامزدها به سوالات خبرنگار ایرنا در سه بخش از جمله وجه تمایز نامزد مورد حمایت نسبت به سایر داوطلبان تصدی کرسی ریاست جمهوری، مهمترین اولویت و مشکل کشور و راهکار نامزد مورد حمایت این طیف برای رفع این مشکل و ارزیابی آنها از فضای انتخاباتی استان همدان از نظر میزان مشارکت و تاثیر برنامه های ارائه شده از سوی داوطلبان در گرم شدن تنور انتخابات پاسخ دادند.

نشست نقد و بررسی برنامه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در ایرنا همدان برگزار شد

نشست نقد و بررسی برنامه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به صورت زنده از کانال ایرنا مرکز همدان در شبکه اجتماعی ایتا به نشانی https://eitaa.com/irna_hamedan پخش شد و همچنین فیلم این نشست نیز در این فضا برای علاقه مندان قابل مشاهده است.

مشروح و چندو چون این نشست گفتمان محور در قالب خبری میزگرد در روزهای پیش رو به سمع و نظر مخاطبان ایرنا می رسد.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه هفته جاری هشتم تیرماه برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha