۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85516522
T T
۹ نفر

برچسب‌ها

کامیون حامل ۱۵ تن پالت چوبی قاچاق در گیلان توقیف شد

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی تالش گفت: یک دستگاه کامیون‌ حامل ۱۵ تن پالت چوبی قاچاق در این شهرستان توقیف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ محمد رستمی روز شنبه اظهار کرد: مجموعه انتظامی برای جلوگیری از تخریب محیط زیست با متجاوزان حریم منابع طبیعی برخورد قانونی می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران انتظامی حین گشت‌زنی در یکی از بخش‌های شهرستان تالش به یک دستگاه کامیون حامل پالت چوبی مشکوک شده و برای بررسی آن‌ را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۵ تن پالت چوبی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با اعلام اینکه کارشناسان ارزش تقریبی پالت‌های کشف شده را هفت میلیارد ریال برآورد کردند، بیان کرد: خودرو موردنظر توقیف و متهم ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست برای جلوگیری از سودجویی‌‎های افراد فرصت‌طلب در صورت اطلاع یا برخورد با قاچاق چوب، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دپو حدود پنج هزار لیتر روغن موتور قاچاق داخل انباری در رشت

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان از کشف بیش از چهار هزار و ۸۰۰ لیتر روغن موتور قاچاق از یک انبار در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ علی حیدرخواه با بیان اینکه ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در قالب گشت مشترک به همراه بازرسان سازمان صمت و تعزیرات حکومتی رشت نسبت به بازدید از یک انبار در این شهرستان اقدام کردند، افزود: در بازدید از محل مورد نظر، چهار هزار و ۸۲۰ لیتر روغن موتور قاچاق خودرو کشف شد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان گیلان ارزش این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۹۲۲ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال عنوان و بیان کرد: انبار نگهداری روغن‌های قاچاق پلمب و در این خصوص متهم ۳۳ ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه جلوگیری از فعالیت غیرمجاز و برخورد با قاچاق کالا همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار کرد: با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی بر واحدهای صنفی و اماکن عمومی نسبت به برخورد قانونی با واحدهای صنفی و انبارهای متخلف در قالب گشت‌های کنترلی مشترک و مستقل اقدام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha