۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85518907
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

کامیونی با ۳۶۰ حلقه لاستیک قاچاق در گیلان توقیف شد

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی رودبار گیلان از توقیف یک دستگاه کامیونت حامل ۳۶۰ حلقه انواع لاستیک خارجی قاچاق مربوط به خودروهای سنگین و سبک در این شهرستان خبر داد

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ عیسی روشن‌قلب روز دوشنبه اظهار کرد: فعالیت اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی جنوب به شمال به یک دستگاه کامیونت مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۳۶۰ حلقه انواع لاستیک خارجی قاچاق مربوط به خودروهای سنگین و سبک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این خصوص متهم ۴۲ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

دپو سموم و کود شیمیایی قاچاق در ماسال

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی ماسال از کشف ۱۵۷کیلو گرم انواع کودشیمیایی به ارزش ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال انواع سموم و کود شیمیایی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مرتضی ترازی به دریافت خبری مبنی بر دپوی سموم کشاورزی قاچاق توسط فردی در یک منزل ویلایی در ماسال و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات همه جانبه و اطمینان از صحت موضوع به آدرس این مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال از کشف ۱۵۷کیلوگرم انواع کود شیمیایی و ۶۵ لیتر، ۵۴۱ بطری، ۵۰ پاکت و ۱۳ عدد اسپری سموم کشاورزی قاچاق در بازرسی از محل موردنظر خبر داد و با اعلام اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این خصوص متهم ۳۲ ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha