مشارکت گسترده در انتخابات پشتوانه قوی برای رییس جمهور آینده است

سنندج- ایرنا- مسئول مرکز بزرگ اسلامی و امام جمعه مسجد قبای بهاران مریوان گفت: مشارکت پرشور و گسترده مردم در انتخابات هشتم تیرماه، پشتوانه محکمی برای رییس جمهور آینده خواهد بود.

ماموستا امجد محمودی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شرکت در انتخابات حق مسلم همه ما است و مشارکت گسترده در این رویداد سرنوشت ساز به منزله دفاع از آرمان‌های امام راحل، منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و نیز پاسداشت خون شهدا است.

وی افزود: مردم با حضور گسترده و پرشور خود در این انتخابات پشتوانه خوبی برای رئیس جمهور آینده خواهند بود تا بتواند در همه مسائل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی محکم تر ورود کرده و خدمات ارزنده ای به همه قومیت‌ها و مذاهب اسلامی در کشور اسلامی ما داشته باشد.

مسئول مرکز بزرگ اسلامی مریوان با دعوت از مردم ایران اسلامی بویژه استان کردستان برای حضور آگاهانه در پای صندوق های اخذ رای، ابراز امیدواری کرد که مردم این بار نیز با حضور حماسی خود دشمنان نظام و انقلاب را مایوس تر از گذشته کنند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha