امام جمعه سنندج: مشارکت مردم در انتخابات راه برای برون‌رفت از مشکلات است

سنندج- ایرنا- امام جمعه سنندج گفت: بهترین راه برای برون‌رفت از مشکلات جامعه حضور آگاهانه مردم در انتخابات است.

ماموستا فایق رستمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: انتخاب فردی دلسوز و آشنا به مشکلات حوزه‌های مختلف بی‌شک می‌تواند شرایط حاکم بر جامعه را به نفع مردم تغییر دهد.

وی اضافه کرد: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات می توانند منجر به یاس و ناامیدی دشمنان این سرزمین و تضمین امنیت و اقتدار کشور شوند.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه امروز مهم‌ترین مسئله کشور انتخابات است که مردم با حضور خود این رسالت خطیر را به سرانجام خواهند رساند، بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هشتم تیر؛ حضوری است که می‌تواند قدرت ما را به رخ جهانیان بکشاند.

ماموستا رستمی اضافه کرد: دشمنان انقلاب تبلیغات وسیعی را علیه اهداف انقلاب و مشارکت مردم در انتخابات به راه انداخته‌اند و اینگونه درصدد کمرنگ کردن حضور مردم در این رویداد سرنوشت ساز هستند.

وی بر کشیدن خط بطلانی بر توطئه های دشمنان با مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: مردم در صحنه انتخابات و مردم‌سالاری، می‌توانند سرنوشت و آینده درخشانی برای کشور رقم بزنند.

امام جمعه سنندج افزود: انتخاب شخصی شایسته و خدمتگزار که بتواند مسیر شهید رئیسی را ادامه دهد یک اقدام حسنه است که با حضور پرشور مردم در انتخابات ممکن خواهد شد.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha