امام جمعه سقز: مشارکت پرشور در انتخابات نشانه اقتدار ملی است

سنندج- ایرنا- امام جمعه سقز گفت: مشارکت پرشور در انتخابات نشانه اقتدار ملی است و رئیس جمهوری که با مشارکت و رای بالای مردم انتخاب می شود با توانایی بیشتری از حقوق ایران در عرصه های ملی و بین الملل دفاع خواهد کرد.

ماموستا محمود ابن الخیاط روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: وظیفه شرعی، قانونی و مدنی تمام افراد جامعه است که آگاهانه و با بصیرت در انتخابات پیش رو شرکت کنند و نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت نباشند.

وی با بیان اینه رئیس جمهور آینده باید استقلال و عزت ملت ایران در مجامع ملی و بین المللی را حفظ کند، گفت: رئیس جمهوری که انتخاب می شود باید این توانایی را داشته باشد از حق مظلومان و مستضعفان دفاع کند همانند شهید آیت الله رئیسی که از تمام مستضعفان جهان دفاع می کرد.

امام جمعه سقز ادامه داد: دولت جمهوری اسلامی دولتی توانا و مقتدر است ما نیز باید ملتی باشیم استقلال داشته باشد، در صحنه حضور یافته و فردی اصلح و خدمتگذار را انتخاب کنیم.

وی یادآور شد: رئیس جمهوری که انتخاب می شود، باید درد جامعه را بداند، با مشکلات مردم آشنا باشد، برای رفع مشکلات جامعه چاره اندیشی کند تا ما به عنوان ملت ایران در تمام دنیا استقلال و عزت دینی و مدنی داشته باشیم.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha