نماینده تهران در مجلس: جلیلی ادامه‌دهنده راه دولت سیزدهم است

قم- ایرنا- نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای جلیلی ادامه‌دهنده راه دولت سیزدهم است و با شناخت ظرفیت‌های کشور، نگاه راهبردی به توسعه و پیشرفت دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالقاسم جراره شنبه‌شب در گردهمایی طرفداران سعید جلیلی در مسجد امیرالمومنین(ع) قم، افزود: امروز در شرایطی قرار داریم که به دلیل از دست دادن شهید آیت‌الله رییسی ناچاریم یک سال زودتر مردم نتیجه دیگری را رقم بزنند.

وی اضافه کرد: باید مسیری را انتخاب کنیم که مسیر امام راحل و شهدا باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما در عرصه بین‌الملل جایگاه ویژه‌ای دارد و نظر رهبری و انقلاب اسلامی در همه تحولات بین‌المللی نقش‌آفرین است.

جراره خاطرنشان کرد: زمانی که جمهوری اسلامی در مسیر رهبری و امام راحل حرکت کرد موفق بودیم، زمانی که منحرف شد دچار مشکل شدیم.

جلیلی ادامه‌دهنده راه دولت سیزدهم است 

وی بیان کرد: نباید به کسانی که تمام شوونات این مملکت را به کشورهای غربی گره زده اند، رای دهیم؛ باید کسانی که ارزش‌ها، ظرفیت‌های کشور و توانمندی‌های مردم را می‌دانند، به قدرت برسند.

او با بیان این‌که چندین سال کشور دست کسانی بود که آب و محیط زیست کشور را به غرب گره زده بودند، تصریح کرد: انتخاب درست، کشور را در مسیر انقلاب قرار می‌دهد و آینده کشور به غرب گره زده نمی‌شود.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هفت درصد منابع طبیعی و یک درصد جمعیت دنیا مختص ایران است و می توانیم با مدیریت مناسب موفق باشیم.

وی تاکید کرد: شهید رییسی شب و روز کار می‌کرد و شبانه‌روز در روستاها و شهرها بود؛ باید به این نگاه رای دهیم.

جراره با تاکید بر حل مشکلات اقتصادی کشور و استفاده مناسب از ظرفیت نیروی انسانی، گفت: امروز جریانی تلاش می‌کند به قدرت برسد که هشت سال برای مردم خانه نساخت و به این مسأله افتخار کرد؛ دلار سه هزار تومانی تحویل گرفت و ۳۰ هزاری تحویل داد.

وی افزود: همانطور که سال ۵۷ هزینه دادیم، برای رسیدن به حق باید هزینه دهیم تا کشور دست نامحرمان نیفتد.

جلیلی ادامه‌دهنده راه دولت سیزدهم است 

وی تصریح کرد: آقای جلیلی ادامه‌دهنده راه دولت سیزدهم است؛ با شناخت ظرفیت های کشور، نگاه راهبردی به توسعه و پیشرفت دارد.

به گفته وی، آقای جلیلی از لحاظ کاری و گفتمانی ارتباط بسیار نزدیکی با سردار سلیمانی داشتند.

اجتماع طرفداران سعید جلیلی شنبه شب بعد از نماز مغرب و عشا با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد امیرالمومنین(ع) قم برگزار شد؛ در این اجتماع پوسترهایی منقش به عکس سعید جلیلی و با شعارهای «جلیلی امتداد رییسی»، «یک جهان فرصت یک ایران جهش» و «سعید جلیلی مرد تصمیم‌های بزرگ» میان تجمع‌کنندگان پخش شده بود.

در پایان این مراسم مدیحه‌سرایی به مناسبت میلاد امام هادی(ع) صورت گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha