مشارکت حداکثری در انتخابات، بیانگر پشتوانه مردمی نظام است

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بیانگر پشتوانه مردمی نظام جمهوری اسلامی است.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالفضل رفیعی روز یکشنبه در آیین افتتاح برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان، افزود: همه باید روز هشتم تیر آگاهانه در پای صندوق های رای حاضر بشویم.
وی با بیان اینکه سلایق متعددی در بین نامزدهای انتخابات وجود دارد، اظهار داشت: امیدواریم در این انتخابات، فردی کارآمد و توانمند انتخاب شود و با فعالیت شبانه روزی و جهادی بتواند مسیر شهید رییسی را ادامه دهد و منافع مردم را تامین کند.
رفیعی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهدای خدمت، گفت: مردم با حضور گسترده خود در تشییع شهدا، مراتب قدردانی خود را از خادمان ملت نشان دادند.
وی به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تاکید کرد و ادامه داد: برنامه‌های اوقات فراغت فقط برای سرگرم کردن دانش آموزان در تعطیلات تابستانی نیست بلکه یک فرصت برای تعالی بیشتر دانش آموزان است.
معاون سیاسی استاندار زنجان گفت: این فرصت طلایی برای فعالیت های پرورشی و تربیتی و شکوفایی استعدادهای جوانان است و باید حداکثر استفاده را از این اوقات ببریم.
وی به لزوم نشاط در برنامه های اوقات فراغت و امیدافزایی تاکید کرد و گفت: باید مباحث تربیتی و مبانی دینی و اعتقادی نیز تقویت شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان بر لزوم تقویت هویت دینی و ملی و آموزش سبک زندگی ایرانی و اسلامی تاکید کرد و گفت: آموزش سبک درست و مهارت های زندگی موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha