۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۲
کد خبرنگار: 2837
کد خبر: 85517722
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده  مجلس: تفاوت نگرش سیاسی موجب اختلاف نشود 

شیراز-ایرنا-  نماینده ‌مردم سروستان، خرامه و کوار فارس  در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات با حفظ وحدت، یک وظیفه ملی استٰ،‌ گفت:‌ مردم با گفتار پسندیده عملکردها را نقد کنند تا تفاوت نگرش سیاسی موجب اختلاف نشود. 

به گزارش ایرنا غلامرضا توکل،یکشنبه در پیامی خواستار حضور پرشور قاطبه مردم بصیر، ولایتمدار و انقلابی این حوزه انتخابیه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد و بیان کرد: در حالی به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری رسیدیم که رهبر عظیم الشان انقلاب، امام خامنه ای پس از حماسه مراسم خاکسپاری رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله دکتر رئیسی و هیات همراه، خواستار مشارکت حداکثری در انتخابات برای خلق حماسه دوم شدند.

این نماینده مجلس در ادامه پیامش گفته است:‌ مردان و زنان بویژه جوانان برومند سروستان، کوار و خرامه نیز همچون دیگر آحاد مردم ایران اسلامی با لبیک به فرمان ولی امر خویش به پاخاستند و همسو با آرمان های امام، انقلاب و شهدای شهرستان های این حوزه انتخابیه به میدان آمدند.

توکل اشاره کرد :‌انتخاب اصلح اهمیت دارد و در فضای حقیقی و مجازی شهرستان های سروستان، خرامه و کوار، جوانان بابصیرت و ولایت مدار در تجدید میثاق با شهدای خدمت از هر طیف، عقیده و جناح به میدان آمده اند تا با گرم کردن تنور انتخابات و مشارکت حداکثری به خواست ولی امرشان لبیک گفته تا جهانیان همچنان از بصیرت و ولایت مداری مردم قهرمان ایران اسلامی، انگشت حیرت بر دهان برده و وفای ایشان با شهدا و امامین انقلاب را به چشم ببینند.

در ادامه آمده است :‌ آنچه مسلم است با نزدیک تر شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، مردم و جوانان در هر حزب و دسته و گروه با دل های پاک، مشغول فعالیت هستند تا حماسه و مشارکت حداکثری شکل گیرد.

او افزود: همه فعالین عرصه انتخابات، فرزندان راستین انقلاب هستند و هر رأی، یک مشت به دهان یاوه گویان جهان خواهد بود،هر ۶ نفر نامزد انتخابات ریاست جمهوری برای ما قابل احترام هستند.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha