اعتقاد به توان داخلی از مهمترین معیارهای سنجش نامزدهاست

شیراز - ایرنا - فعال سیاسی اصولگرا و دبیر جمعیت اسلامی فرهنگیان فارس گقت: اعتقاد به توان داخلی و اعتماد به جوانان از مهمترین ویژگی‌هایی است که باید در سنجش نامزدها مورد توجه مردم قرار گیرد هر چند که در عرصه روابط خارجی نیز باید اصول دیپلماسی رعایت شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی علی‌پور روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: شاخص دیگر برای سنجش نامزدها، کارآمدی آنها است که در این زمینه باید سابقه و کارنامه فرد مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: رئیس جمهور باید اشرافیت بالایی به همه ابعاد کشور داشته باشد و اگر چه در همه زمینه‌ها کارشناس نیست اما باید مشرف به مسائل باشد.

علی‌پور یادآور شد: معیارهایی که رهبر معظم انقلاب برای انتخاب نامزد اصلح مطرح کردند نیز مد نظر مردم از طیف‌های سیاسی مختلف خواهد بود.

این فعال سیاسی استان فارس گفت: بی‌تردید هر ایرانی که می خواهد کشورش در قله پیشرفت قرار گیرد، نباید به مسائل سیاسی و اجتماعی کشور بی‌توجه باشد.

علی‌پور با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور پای صندوق‌های رای در هشتم تیرماه، ادامه داد: مشارکت نکردن در انتخابات به معنای بی‌توجهی به آینده کشور است.

عدالت در تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری رعایت شده است

دبیر جمعیت اسلامی فرهنگیان فارس گفت: مناظرات تلویزیونی تا حدودی عرصه رقابت را برای نامزدها ایجاد کرده و پیش بینی می‌شود با برگزاری مناظرات باقیمانده، در روزهای اینده فضای رقابتی شدیدتر شود.

وی ادامه داد: تا کنون در اجرای برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها عدالت رعایت شده است.

علی‌پور عنوان کرد: در زمان حاضر مسائل اقتصادی و اشتغال مهمترین اولویت مردم است که در نامگذری‌های سالانه رهبر معظم انقلاب نیز مد نظر قرار گرفته و برنامه‌های کاندیداها در این خصوص مورد توجه قرار می‌گیرد.

این فعال سیاسی جریان اصولگرا اضافه کرد: ازدواج جوانان نیز در کنار مسائل اقتصادی از دیگر اولویت‌های جامعه است.

به گزارش ایرنا، شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گفته رئیس ستاد انتخابات فارس، در انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه، از مجموع جمعیت بیش از پنج میلیون و ۲۱ هزار نفری این استان، سه میلیون و ۷۰۶ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند و تاکنون سه هزار و ۵۱۷ شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی پیش بینی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha