۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85517734
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دفتر ارتباطات و صادرات فرهنگی کردستان راه اندازی شد

سنندج- ایرنا- دفتر ارتباطات و صادرات فرهنگی کردستان با پیگیری ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و در راستای تقویت اقتصاد فرهنگ راه‌اندازی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ارتباط با راه اندازی دفتر ارتباطات و صادرات فرهنگی استان اظهار کرد: فراهم شدن فرصت صادرات محصولات فرهنگی کردستان به اقصی نقاط جهان و تقویت اقتصاد هنر در جهت اجرایی سازی شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم از جمله اهداف ایجاد این مرکز است.

علی اصغر دریایی افزود: در راستای تقویت دیپلماسی فرهنگی و توسعه صادرات فرهنگی استان کردستان، تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و استانداری کردستان با امضای حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور، رئیس سازمان و اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان منعقد شد.

وی بیان کرد: این رخداد نخستین اقدام عملیاتی استان در راستای تحقق شعار سال است که به عنوان هدیه ماندگار دولت ایران قوی به مردم سرزمین هنر و فرهنگ اهدا شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان افزود: امضای این تفاهم‌نامه، نقطه عطفی در توسعه دیپلماسی فرهنگی استان کردستان و جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود و زمینه را برای گسترش تعاملات فرهنگی با کشورهای همسایه به ویژه اقلیم کردستان عراق فراهم خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha