۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۲۸
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85506993
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایش"فرعون مصر" در سقز به روی صحنه رفت

۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۲۸
کد خبر: 85506993
نمایش"فرعون مصر" در سقز به روی صحنه رفت

سنندج- ایرنا- نمایش"فرعون مصر"به نویسندگی و کارگردانی "سه‌روک محمدی" به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز به روی صحنه رفت.

به گزارش ایرنا، این نمایش در قالب طنز بوده و از ۱۸ خرداد تا هفتم تیر هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز برای علاقمندان به هنر تئاتر و نمایش اجرا می شود.

در این نمایش بازیگران گروه تئاتر هاوار چون سه‌روک محمدی، کمال زارع،اسما ماجدی، سعدی سلیمانی بازی می کنند و بازیگران شاخصی چون ابراهیم روز فراخ،وریا شاکری، نازیلا امینی، ساریه امینی، به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخته اند.

علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان روزسه شنبه در سفر به شهرستان سقز به تماشای این نمایش نشست.

حضور در منزل هنرمند خوشنویس سقزی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان همچنین در سفر به شهرستان سقز در منزل هنرمند برجسته و توانمند خوشنویس این شهرستان مسعود حمیدی حضور یافت و از سال ها تلاش و کوشش ارزشمند این هنرمند قدردانی کرد.

در این دیدار دختر هفت ساله این هنرمند سقزی با مرکب به هنر حضوری نویسی خوشنویسی پرداخت.

دریایی در محل برگزاری آزمون‌های مهارت‌آموزی بخش فرهنگ و هنر در سقز هم حضور پیدا کرد و ضمن بازدید از روند برگزاری آزمون از نزدیک در جریان جزییات آن قرارگرفت.

وی درحاشیه این بازدید اظهار کرد: ورود افراد متخصص در مهارت‌های کاردانش به بازار کار، از اهداف برگزاری آزمون‌های جامع و ادواری است.

نشست با پیشکسوتان و هنرمندان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان همچنین در نشست با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان سقز اظهار کرد: سال گذشته خدمات قابل توجهی از جمله پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، پیگیری مستمر درخواست‌های هنرمندان و بیمه هنرمندان، توجه به اشتغال زایی هنرمندان، صدور مجوزهای آموزشگاههای موسیقی، تجسمی و موسسات ادبی، شب‌های موسیقی و برگزاری همایش دف نوازی و مولودی خوانی در این شهرستان انجام شد.

علی اصغر دریایی با اشاره به لزوم توجه بیشتر اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری، گفت: وظیفه همه ما در جبهه فرهنگی و هنری حمایت از انتخابات و تشویق مردم جهت حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب فردی شایسته برای سکان داری ریاست جمهوری اسلامی ایران است.

در ادامه این جلسه هرکدام از هنرمندان به بیان نقطه نظرات خود و درخواست جهت حمایت بیشتر و توجه خاص به حوزه فرهنگ و هنر شهرستان سقز جهت توسعه شاخصه های فرهنگی و هنری شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha