۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۳۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85517860
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشت تیم در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنجان به میدان رفتند

زنجان - ایرنا - رئیس هیات فوتبال استان زنجان گفت: مسابقات لیگ برتر فوتبال استان از هفته گذشته با حضور هشت تیم از شهرهای مختلف آغاز شده است.

نادر بلباسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قهرمان این رقابت ها سال آینده در لیگ دسته سه کشوری شرکت خواهد کرد.

این مسوول ورزشی با اشاره به نتایج هفته اول لیگ برتر فوتبال استان، گفت: طغیان زنجان ۶ بر صفر از سد شاهین قیدار گذشت، ستاره ساز زنجان چهار بر صفر در برابر ماشین سازی صائین قلعه به پیروزی دست یافت و دیدار ترکان زنجان و شاهین شهیدداد نیز صفر بر صفر به پایان رسید.

وی گفت: دیدار تیم های کیا طارم و زنجانرود نیز به علت آماده نشدن مدارک باشگاه زنجان رود برگزار نشد که پرونده آن به کمیته انضباطی ارجاع داده شد.

بلباسی در ادامه با اشاره به مشکلات باشگاه‌های ورزشی استان، اضافه کرد: نبود حامیان مالی و استقبال نکردن شرکت‌های بخش خصوصی و دولتی موجب رشد نکردن تیم های ورزشی در استان شده است.

این مسوول ادامه داد: زنجان جوانان فوتبالیست با انگیزه و علاقه مند بسیاری دارد اما چون فوتبال استان ویترینی ندارد این ورزشکاران مجبور می شوند برای رشد و پیشرفت به استانهای دیگر عزیمت کنند.

رئیس هیات فوتبال استان زنجان ابراز امیدواری کرد: مدیران ارشد استان مشکل چندین ساله فوتبال زنجان را حل کنند تا فوتبال زنجان در سطح کشور وجهه‌ای داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha