رییس ستاد انتخابات گلستان: بانوان حماسه‌سازان انتخابات هستند

گرگان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی گلستان و رییس ستاد انتخابات استان گفت: زنان با گفتمان‌سازی و روایتگری اهداف، دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی، در روشنگری سیاسی به‌ ویژه در کانون خانواده نقش موثری دارند و اگر میدان‌دار عرصه مشارکت حداکثری باشند در انتخابات حماسه‌ساز خواهند بود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری گلستان، سیدعلی مهاجر در نشست با بانوان‌ تاثیرگذار استان اظهار کرد: هر قدر مشارکت در انتخابات پرشورتر و آگاهانه‌تر باشد، قدرت کشور در عرصه بین‌المللی ارتقا یافته و ادبیات جهان را نسبت به ایران اسلامی تغییر می‌دهد.

وی بیان کرد: انتخابات مهم‌ترین ابزار عملیاتی کردن نظر مردم است که شعار مردم سالاری دینی‌، انقلاب و جمهوریت نظام را عینیت می‌بخشد.

وی خاطرنشان کرد: بانوان ایران اسلامی در دوره‌های حساس تاریخی نه تنها در عرصه خانواده، بلکه در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، پیشران جامعه در مسائل مهم کشور بودند.

رییس ستاد انتخابات گلستان گفت: بانوان علاوه‌ بر این که در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موثر هستند، با نگاه و شناخت خاص و دقیق‌تری که از مسائل، اشخاص و راهبردهای مختلف دارند، می‌توانند با تبیین معیارها و ملاک‌های فرد اصلح در انتخاب درست، ایفای نقش داشته باشند.

مهاجر افزود: تلاش گسترده‌ و جدی شکل گرفته تا پیشرفت‌ها و اتفاقات خوبی که در کشور به‌ ویژه در دولت شهید رئیسی ایجاد شده را به حاشیه برده و ناکارآمد جلوه دهند، حال این‌ که با مرور ساده‌ گذشته به کارآمدی گفتمان انقلاب اسلامی در مدیریت اجرایی کشور و پیشرفت ایران اسلامی پی خواهیم برد.

وی ادامه داد: مهم‌ترین و ملموس‌ترین مثال برای نشان دادن کارآمدی گفتمان انقلاب و مقاومت، تفاوت این باور و نگاه با تفکر سابق در برخورد با بیماری کرونا بود و همگان دیدند بیماری کرونا که روزی ۷۰۰ نفر کشته از ملت مظلوم و صبور ایران می‌گرفت با روی کار آمدن گفتمان انقلاب چگونه و با چه سرعتی از بین رفت.

وی تاکید کرد: بدون شک انتخاب گفتمان انقلاب اسلامی، فراتر از انتخاب گروه و حزب سیاسی است.

مهاجر بیان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی مبتنی بر آموزه‌های دینی، ولایت‌مداری و مردم محوری است، که در دولت شهید رئیسی متبلور بود.

۶ نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف هستند که از بیستم خرداد تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرآیند رای گیری انتخابات فرصت تبلیغات دارند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha