تشکل‌های مردم نهاد زمینه‌ساز امیدآفرینی در انتخابات هستند

گرگان- ایرنا- رییس ستاد انتخابات گلستان گفت: تشکل‌های مردم نهاد با توجه به نفوذ در بدنه مردم می‌توانند موجب امیدآفرینی، اعتمادافزایی و افزایش مشارکت مردم در انتخابات شوند و به مردم در انتخاب نامزد اصلح کمک کنند.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری گلستان، سیدعلی مهاجر در نشست با تشکل‌های مردم نهاد حوزه‌های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار کرد: انتخابات، تجلی جمهوریت نظام و عرصه‌ای برای مشارکت مردم در سرنوشت کشور است و تشکل‌های مردمی به عنوان خواص جامعه می‌توانند منشا خیزش عمومی برای مشارکت در انتخابات باشند.

وی خاطرنشان کرد: انتخاب گفتمان انقلاب اسلامی فراتر از انتخاب یک حزب و گروه سیاسی است، همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، «ببینید چه کسی به ملاک‌های انقلاب اسلامی نزدیک‌تر است و توانایی کار در جهت ملاک‌های انقلاب را دارد تا یک انتخاب خوب داشته باشید.»

وی یادآور شد: شهید رئیسی انتخابی بود که گفتمان انقلاب را در مدیریت اجرایی کشور عملیاتی کرد و نشان داد این گفتمان همچنان راه‌گشا بوده و می‌تواند کشور را از چالش‌های مختلف عبور داده و به قله‌های پیش‌رفت برساند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در مورد نقش تشکل‌های مردم نهاد در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی افزود: فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی بسیار مهم، ارزنده و موثر است، دولت مردمی به این نقش واقف بوده و دست نیاز به سمت آنها دراز کرده است.

تشکل‌های مردم نهاد زمینه‌ساز امیدآفرینی در انتخابات هستند

مهاجر گفت: مطمئن باشید دخیل کردن مردم در تصمیم‌گیری‌ها و اجرای طرح‌های توسعه‌ای در قالب تشکل‌های مردمی علاوه‌بر ایجاد هم‌دلی و همبستگی بین مردم و مسئولان، می‌تواند بازوی توانمندی برای دولت باشند.

وی تاکید کرد: سازمان‌های مردم نهاد به‌عنوان خواص جامعه در مسائل مختلف از جمله مقابله با اعتیاد و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌توانند یک حرکت عمومی و مشارکت اجتماعی در جامعه ایجاد کنند.

۶ نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف هستند که از بیستم خرداد تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرآیند رای گیری انتخابات فرصت تبلیغات دارند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha