هنرمندان همدانی: مردم با انتخاب اصلح جانشین شایسته‌ای برای شهید جمهور برگزینند

همدان- ایرنا- هنرمندان همدانی و فعالان فرهنگ و هنر استان مردم را به حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت و اعلام کردند: مردم با انتخاب اصلح در این دوره، جانشین شایسته‌ای برای شهید جمهور برگزینند.

به گزارش ایرنا، هنرمندان در ۴۵ سال گذشته همواره در کنار انقلاب بوده‌اند و با روشنگری موجب تشویق و ترغیب مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای شده اند.

هنرمندان همدان بر این باورند که حضور آگاهانه و پرشور مردم در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری نقشی تعیین کننده در سرنوشت جامعه دارد.

حضور آگاهانه مردم در صحنه انتخابات، یعنی سهیم شدن در سرنوشت کشوری که هر گوشه از خاکش بوی ایثارگری و ولایت مداری می دهد و امیدواریم همچون دوره های گذشته انتخابات، شاهد خلق حماسه دیگری باشیم.

کارگردان و عضو انجمن هنرهای نمایشی استان همدان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ما هنرمندان عاشق سرزمین‌مان هستیم پس با رای دان به نامزد اصلح مسیر آینده کشور را تعیین می کنیم.

رضا روان اظهار کرد: هنرمندان استان با احساس مسئولیتی که نسبت به آینده کشور دارند، در این شرایط حساس تلاش خود را برای حضور آحاد مختلف مردم در پای صندوق های رای و شرکت در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری به کار می بندند.

رییس انجمن هنرهای تجسمی استان همدان نیز گفت: اینکه نخواهیم در انتخابات شرکت کنیم، لطمه بزرگی به کشور می زنیم، دشمنان این آب و خاک و کسانی که مخالف استقلال مملکت هستند مدعی می شوند که این حکومت پایگاه اجتماعی ندارد.

محسن جلیلی افزود: ما با انتخاب اصلح می توانیم فردی را انتخاب کنیم که بتوانند در راستای اهداف و منافع ملی و رفع مشکلات هنرمندان قدم بردارد.

رییس انجمن فیلم سازی استان همدان، شرکت در انتخابات را یک تکلیف الهی دانست و گفت: ما هنرمندان موظف هستیم با شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری ضمن پیمان مجدد با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی، گامی استوار در حمایت از نظام برداشته و بار دیگر حماسه ای عظیم از حضور ملت در مقابل چشم جهانیان خلق کنیم.

حبیب الله حیدری با بیان اینکه شهید جمهور نگاه خاصی به مسائل فرهنگی و هنری داشت افزود: با مشارکت حداکثری و انتخابی اصلح فردی انتخاب شود که اهداف آیت الله رییسی را ادامه دهد.

رییس انجمن مد و لباس استان همدان نیز در خصوص اهمیت حضور در انتخابات گفت: حضور و نقش مردم یکی از اساسی ترین و پایه ای ترین مواردی بوده که خط مشی سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور را در مراحل مختلف تعیین کرده است.

رحیم شهبازی افزود: نقش هنرمندان به عنوان بخشی از جامعه که برای مردم شناخته شده اند دارای اهمیت است که این نقش به شکل بی طرفی به سمت تشویق و ترغیب مردم برای حضور در انتخابات شکل می گیرد.

وی ادامه داد: امروزه هنرمندان نیز برای حضور در عرصه انتخابات مشتاق اند که نشان دهنده این است که هنرمندان برای بهبود و رونق فرهنگی توام با رونق اقتصادی جریان فرهنگی کشور دغدغه دارند و با انتخاب اصلح جانشین شایسته ای برای شهید جمهور انتخاب کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان نیز با اشاره به اقدامات چشمگیر دولت سیزدهم در حمایت از هنرمندان عرصه موسیقی از جمله چاپ کتاب در حوزه موسیقی به همت وزیر ارشاد گفت: ایجاد شور و نشاط و امید در جامعه از کارکردهای برپایی جشنواره «موسیقی شب‌های هگمتانه» بود که در بهمن ماه سال گذشته در طی یک هفته برگزار شد با استقبال بالای شهروندان همدانی روبرو شد.

مسعود ویژه افزود: برپایی جشنواره ها و کنسرت های موسیقی می تواند شور و نشاط خاصی را در رگ‌های جامعه به ویژه نسل جوان تزریق کند، چیزی که در دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفت و با مشارکت حداکثری و با انتخاب فرد اصلح، راه شهید رییسی در جامعه استمرار می یابد.

وی، کمک به انتخاب اصلح را یکی از وظایف این اداره کل برشمرد و افزود: چند روز اخیر در فضای رسانه ای با شروع تبلیغات نامزدها، شور و شوق چشمگیری در کشور شکل گرفته و برپایی مناظرات نیز کمک کرده مشخص شود هر کدام از نامزدها چه دیدگاه‌ها و چه برنامه هایی در این زمینه دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: این اداره کل در روز انتخابات شعبه اختصاصی رای دهندگان فرهنگ و هنر است و از اهالی فرهنگ و هنر دعوت می‌شود که برای اخذ رای به این شعبه مراجعه کنند.

ویژه اظهار کرد: خلوص نیت و اقدامات صادقانه آیت الله رییسی موجی ایجاد کرد که پیش بینی می شود در این دوره حضور مردم پرشورتر باشد و این بزرگترین تبلیغ برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

وی با بیان اینکه آیت الله رییسی در راه خدمت به مردم به شهادت رسید،ادامه داد: در دولت مردمی سیزدهم به دلیل اقدامات جهادی اعتماد از دست رفته مردم به دولت های پیشین تا حدود زیادی برگشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: هر چقدر دولتمردان خدمت رسانی صادقانه به مردم داشته باشند اعتماد مردم را بیشتر جلب می‌کنند و با کم کاری و کوتاهی اعتماد مردم سلب می‌شود.

به گزارش ایرنا، یک هزار و ۳۱۳ شعبه اخذ رأی این استان برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تجهیز و آماده شدند.

بیست هزار نفر دراستان همدان در برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مشارکت خواهند داشت.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه هفته جاری هشتم تیرماه در سراسر کشور برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha