۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۱
کد خبر: 85518510
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بابلی ها چشم انتظار خرید امتیاز یک تیم فوتبال

۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۱
کد خبر: 85518510
بابلی ها چشم انتظار خرید امتیاز یک تیم فوتبال

ساری - ایرنا - بابلی ها که بعد از سقوط تیم دریا تحت هیچ شرایطی نمی خواهند از هیجان فوتبالی به دور باشند، خرید امتیاز یک تیم لیگ دسته اولی دیگر، بحث داغ ورزشی فوتبال دوستان در این خطه از شمال است که هواداران این شهر به دنبال تحقق این خواسته خود هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هواداران فوتبال بابل که این روزها به خاطر سقوط تیم دریای کاسپین بابل به لیگ دسته دوم آرام و قرار ندارند خواستار خرید امتیاز یک تیم لیگ دسته اولی هستند. زمزمه های فروش چند تیم لیگ دسته اولی فوتبال کشور سبب شد که هوارادان بابلی از خیرین، بزرگان فوتبال و مسوولان شهرستانی بخواهند برای خرید امتیاز یک تیم لیگ دسته اولی اقدام کنند.

علت اصلی پیگیری بابلی ها برای خرید امتیاز تیم فوتبال در لیگ آزادگان، بازسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل است که نمی خواهند بعد از پایان بازسازی این ورزشگاه بدون استفاده باقی بماند.

هواداران بابلی بر این باورند با توجه به حاشیه های تیم دریا در فصل گذشته هیچ تضمینی وجود ندارد که دریا یک فصل در لیگ ۲ فوتبال کشور بازی کند و بتواند دوباره به لیگ دسته اول فوتبال کشور بازگردد.

هواداران بابلی خواسته خود را با استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی، مراجعه حضوری به دفتر امام جمعه شهر و مسوولان شهرستانی مطرح می کنند و از خیرین شهر هم برای تحقق این مهم کمک خواستند.

دریای بابل در بازی های هفته های نخست فصل گذشته می توانست امتیازهای لازم را برای تثبیت جایگاه خود در جدول بدست آورد با تغییر پیاپی سرمربی این فرصت های طلایی را برای دشت امتیازهای بیشتر از دست داد.

دریای کاسپین بابل در فصل جاری چهار سرمربی به نام های یونس گراییلی، سید داود سید عباسی، مهران برزگر و در نهایت سید داود سید عباسی را به عنوان سرمربی خود برگزید تغییر چهارمین سر مربی سبب شد که دریای بابل با سید داود سید عباسی نتایج بهتری در هفته های پایانی کسب کند اما جایگاه ضعیف این تیم در جدول به گونه ای بود که این موفقیت ها نوش دارو بعد از مرگ سهراب بود.

بابلی ها چشم انتظار خرید امتیاز یک تیم فوتبال

تیم دریای بابل که در پنج بازی خود در دقیقه های پایانی نتیجه را واگذار می کرد و نتوانست برد خود را حفظ کند این بدشانسی های پیاپی هم مطلب آزاردهنده برای هواداران بابلی تبدیل شد.

قیمت ۴۵۰ میلیارد ریالی

کارشناس فوتبال در گفت گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: در شرایط فعلی قیمت امتیاز یک تیم دسته اولی فوتبال کشور ۴۵۰ میلیارد ریال است.

سعید حیدری اظهار کرد: برخی از تیم های لیگ دسته اولی که قصد فروش امتیاز خود را دارند تیم آنها مبلغی بدهی دارد که بر قیمت فروش اضافه می شود.

وی با بیان این مطلب که هواداران بابلی در فصل گذشته کم شانس بودند، اظهار کرد: اگر دریای کاسپین بابل یک امتیاز بیشتر کسب می کرد امروز در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور داشت.

حیدری ادامه داد: ظرفیت فوتبالی شهرستان بابل در حدی هست که یک تیم از این شهر در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور داشته باشد.

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: هواداران بابلی به صورت مستمر پیگیر خرید امتیاز یک تیم لیگ دسته اولی هستند تا بتوانند فصل آینده در ورزشگاه هفت تیر بابل روزهای خوش فوتبالی این شهر را دوباره زنده کنند.

بابلی ها چشم انتظار خرید امتیاز یک تیم فوتبال

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال دریای کاسپین بابل در حالی به دسته پایین تر سقوط کرد که تیم های داماش گیلان و شهرداری آستارا به ترتیب با یک و ۲ امتیاز بیشتر از خطر سقوط رهایی یافتند و دریای بابل در کویر داغ یزد سقوط کرد.

دریای کاسپین بابل به همراه شاهین بندر عامری و خوشه طلایی سه تیم قعر نشین لیگ دسته اول فوتبال کشور بودند که از فصل بعد مجوز بازی در لیگ آزادگان را ندارند و به دسته پایین تر سقوط کردند.

نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور که فرصت های خوب، برای کسب امتیاز بیشتر را از دست داده بود هفته های پایانی لیگ را به سختی و پراسترس پشت سر گذاشت.

تماشاگران بابلی که یک فصل با حضور در شهرستان سیمرغ دست از حمایت های تیم محبوب خود بر نداشتند شامگاه ۲۱ خرداد ماه وداع تلخی با لیگ دسته اول فوتبال کشور داشتند.

بابلی ها که در مقطعی در طلایی ترین دوران ورزش فوتبالی خود در سیزدهم اردیبهشت ۱۳۹۷ در فینال جام حذفی در مقابل تیم بزرگ استقلال تهران قرار گرفتند و در یک بازی نزدیک و سخت استقلال تهران توانست تیم خونه به خونه را با یک گل شکست دهد و بابلی ها در کارنامه فوتبالی خود نایب قهرمانی جام حذفی را درج کرده بودند، با حسرت تمام شاهد سقوط تیم محبوب شهرشان بودند.

تیم دریای کاسپین بابل در آخرین بازی فصل جاری که روز ۲۱ خردادماه جاری با چادرملوی اردکان انجام داد ۱ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و در نهایت با کسب ۳۱ امتیاز در جایگا ۱۶ جدول قرار گرفت تا به همراه تیم های شاهین بندر عامری و خوشه طلایی از مردودان این فصل لیگ آزادگان باشند.

بابلی ها چشم انتظار خرید امتیاز یک تیم فوتبال

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha