۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۷:۵۵
کد خبر: 85557279
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وعده‌های بی‌نتیجه؛ خبری از دود سفید در فوتبال بابل نیست

ساری - ایرنا - تلاش های ۲ ماهه بابلی ها برای خرید امتیاز یک تیم فوتبال دسته اولی بی نتیجه ماند و هوادران این شهر که در مقطعی از تاریخ، تیم فوتبال خونه به خونه شهرخود را در فینال جام حذفی تشویق می کردند، دیگر امیدی ندارند که از آسمان فوتبال بابل دود سفیدی نمایان شود تا نویدبخش خبر خوش فوتبالی برای هوادران باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بعد از آخرین بازی تیم فوتبال دریای کاسپین بابل که در ۲۱ خردادماه جاری برگزار شد سقوط تنها نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور در آن مقطع به دسته پایین تر قطعی شد.

در مدت زمان نزدیک به ۲ ماه گذشته هواران بابلی موج سنگینی از مطالبه های خود را از طریق شبکه های اجتماعی، رسانه های مختلف و ملاقات های حضوری با مسوولان فوتبالی و غیر فوتبالی شهرستان مطرح کردند.

دوستداران فوتبال بابل از مسوولان فوتبالی و اجرایی خواستند تا با توجه به تعداد زیاد هوادار فوتبال در این شهرستان زمینه حضور یک تیم لیگ دسته اولی در بابل فراهم شود.

در این فضای ایجاد شده برخی از تیم های لیگ دسته اول فوتبال کشور اعلام آمادگی کرده بودند که حاضرند با توجه به بازسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل و تعداد بی شمار هواداران فوتبالی در این شهر بازی های خود را در بابل برگزار کنند.

مسوولان فوتبالی و غیر فوتبالی شهرستان برای تحقق خواسته های هواداران با این تیم ها وارده مذاکره شدند که نه تنها این مذاکرات هیچ پیشرفتی نداشت و دود سفیدی از آن بر نخواست، بلکه خبرها حاکیت از آن دارد که هواداران بابلی ها نباید دیگر امیدی به بازگشت یک تیم لیگ دسته اولی به این شهر داشته باشند.

از طرف دیگر دریای کاسپین بابل که در آستانه فصل جاری نونوار شد و هواداران شاهد یک زلزله زیرساختی و مدیریتی در این تیم بودند، در شرایط فعلی کمی امیدوارند که شاید این تیم در فصل جاری بتواند با کسب نتیجه های مطلوب به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کند.

نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور در بازی های هفته های نخست فصل گذشته می توانست امتیازهای لازم را برای تثبیت جایگاه خود در جدول بدست آورد که با تغییر پیاپی سرمربی این فرصت های طلایی را برای دشت امتیازهای بیشتر از دست داد.

دریای کاسپین بابل در فصل جاری چهار سرمربی به نام های یونس گراییلی، سید داود سید عباسی، مهران برزگر و در نهایت سید داود سید عباسی را به عنوان سرمربی خود برگزید تغییر چهارمین سر مربی سبب شد که دریای بابل با سید داود سید عباسی نتایج بهتری در هفته های پایانی کسب کند اما جایگاه ضعیف این تیم در جدول به گونه ای بود که این موفقیت ها نوش دارو بعد از مرگ سهراب بود.

وعده‌های بی‌نتیجه؛ خبری از دود سفید در فوتبال بابل نیست

بابلی ها که در مقطعی در طلایی ترین دوران ورزش فوتبالی خود در سیزدهم اردیبهشت ۱۳۹۷ در فینال جام حذفی در مقابل تیم بزرگ استقلال تهران قرار گرفتند و در یک بازی نزدیک و سخت استقلال تهران توانست تیم خونه به خونه را با یک گل شکست دهد و بابلی ها در کارنامه فوتبالی خود نایب قهرمانی جام حذفی را درج کرده بودند، در فصل پیش رو دیگر نماینده ای در لیگ دسته اول فوتبال کشور نخواهند داشت.

وعده های بی نتیجه

یکی از هواداران بابلی فوتبال در گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تا کنون همه وعده های داده شد برای حضور یک تیم فوتبال دسته اولی در شهرستان بابل بی نتیجه ماند.

محمد رضایی اظهار کرد: تا کنون با استفاده از شبکه های اجتماعی سعی کردیم موج فوتبالی شهرستان را به سمتی سوق دهیم که همه مسوولان فوتبالی و غیر فوتبالی برای حضور یک تیم دسته اولی تلاش کنند اما نتیجه ای حاصل نشد.

وی با بیان این مطلب که آن چیزی که برای هواداران مشخص شد آن است که بابل در فصل جاری نماینده ای در لیگ دسته اول فوتبال کشور نخواهد داشت، اظهار کرد: امیدواریم هر کسی که سبب شد فوتبال بابل به این بلاتکلیفی دچار شود به افکار عمومی پاسخگو باشد.

رضایی ادامه داد: در فصل گذشته هواداران بابلی هر چه در توان داشتند برای ماندگاری دریای کاسپین بابل در لیگ یک تلاش کردند اما نتیجه ای حاصل نشد و تیم سقوط کرد.

وعده‌های بی‌نتیجه؛ خبری از دود سفید در فوتبال بابل نیست

این هوادار فوتبال با اشاره به این که بازسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل زمانی برای بابلای ها شوق افرین است که این شهر دست کم یک نماینده در لیگ یک داشته باشد، اظهار کرد: همه ما رنج سفر به سیمرغ را پذیرفتیم و در آنجا تیم دریای بابل را تشویق کردیم به امیدی که در فصل آینده تیم فوتبال شهر خود را در ورزشگاه هفت تیر بابل مورد تشویق قرار دهیم.

تمرکز بر دریا

رئیس هیات فوتبال بابل در گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از پایان لیگ دسته اول فوتبال در فصل گذشته و سقوط تیم دریا کاسپین به لیگ دسته دوم یکی از تیم‌های حاضر در لیگ یک اعلام آمادگی کرد که در فصل جاری با توجه به استقبال خوب تماشاگران از این رشته ورزشی و همچنین وجود استعدادهای فراوان فوتبالی در این شهرستان و استان در بابل به ادامه تیم داری بپردازد.

مهدی بادیکناری اظهار کرد: در این خصوص با حضور فرماندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به همراه هیات فوتبال شهرستان مذاکراتی با نمایندگان باشگاه و مالک باشگاه صورت گرفت.

وی با بیان این مطلب که در ابتدای امر روال به صورت مطلوب در حال پیشرفت بود که به یکباره مالک باشگاه به ارائه شرایطی جهت تیمداری در بابل پرداخت، اظهار کرد: طبق شرط و شروط‌هایی که مالک عنوان کرد به نوعی تیمداری باید از سوی هیات فوتبال بابل و یا مجموعه شهرستان صورت می‌گرفت.

وی گفت: با توجه به این که تحقق این شرایط امکان پذیر نبود تا این لحضه مذاکرات نتیجه بخش نیست و به احتمال زیاد مالک باشگاه مد نظر در بابل تیم داری نخواهد کرد.

وعده‌های بی‌نتیجه؛ خبری از دود سفید در فوتبال بابل نیست

بادیکناری با اشاره به این که مدت زمان بسیار کم تا آغاز فصل جدید فوتبال لیگ دسته اول فوتبال کشور باقی مانده است، اظهار کرد: در شرایط فعلی همه تلاش ها باید به این سمت سوق داده شود تا از تیم دریای کاسپین بابل حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم دریای کاسپین بابل بتواند در فصل جاری از لیگ دسته دوم فوتبال کشور به لیگ دسته اول صعود کند.

دریا نونوار شد

در این پیوند عضو هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه دریای کاسپین بابل درباره آخرین وضعیت این تیم در آستانه فصل جاری اظهار کرد: مدیریت و تیمداری در باشگاه دریای کاسپین بابل از حالت سنتی خارج شده و از این فصل به صورت حرفه‌ای انجام می‌شود.

محمدرضا بحرگرد افزود: این تیم طی سال‌های اخیر به دلیل مشاوره‌های نادرست با مشکل مواجه شد. وضعیت این تیم در فصل‌های گذشته و سقوطش به لیگ دسته دوم برازنده تیمی که نام پرسابقه و محبوب دریای بابل را یدک می‌کشد نیست. این تیم باید بر اساس مقررات باشگاه‌داری اداره شود و با تصمیم مدیرعامل نیز اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند تا در همین مسیر گام برداشته شود.

وی اظهار کرد: دریای بابل با سرمایه بخش خصوصی اداره می‌شود. مالک باشگاه با وجود همه بی‌مهری‌هایی که نسبت به این تیم شده و مقرون به صرفه نبودن تیمداری، فقط به خاطر علاقه مردم بابل به تیمداری ادامه داده است. اما از این فصل باشگاه با اصول حرفه‌ای مدیریت می‌شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه دریای کاسپین بابل درباره آخرین وضعیت فنی این تیم نیز گفت: نخستین برنامه مد نظر هیئت مدیره انتخاب سرمربی و برنامه‌ریزی برای جذب بازیکن و تمدید قرارداد است.

وعده‌های بی‌نتیجه؛ خبری از دود سفید در فوتبال بابل نیست

بحرگرد با بیان این‌که برای سرمربیگری دریای بابل چهار گزینه مد نظر قرار دارند، افزود: این چهار سرمربی در حال ارائه برنامه هستند و تا پایان هفته جاری نیز برنامه خود را می‌دهند تا کمیته فنی نظر نهایی‌اش برای سرمربی تیم در فصل پیش رو را به هیئت مدیره اعلام کند. پس از آن نیز هیئت مدیره بر اساس گزارش و نظر نهایی کمیته فنی سرمربی را انتخاب و معرفی می‌کند.

سخنگوی باشگاه دریای کاسپین بابل درباره جذب بازیکن نیز گفت: در برخی پست‌ها به بازیکن جدید نیاز است و با بعضی بازیکنان نیز تمدید قرارداد ممکن است انجام شود. باید ببینیم توافق تیم و بازیکنان در چه صورت است و بر اساس آن تصمیم می‌گیریم که آیا بازیکن جدید اضافه شود یا نیازی به جذب بازیکن نیست.

بحرگرد با اشاره به برخی مسائل مالی پیش آمده برای این باشگاه تصریح کرد: متاسفانه کم‌لطفی‌ها نسبت به دریای بابل مشهود است. هیئت فوتبال مازندران اخیرا ۲ چک متعلق به باشگاه که از دوران مدیریتی قبلی مانده بود را برگشت زد. در حالی که مدیرکل ورزش و جوانان و استاندار دستور همراهی و همکاری داده بودند. امیدواریم در فصل پیش رو بتوانیم با وجود همه این مسائل اداری و غیراداری گامی برای بهبود وضعیت تیم دریای بابل برداریم.

تیم دریای کاسپین بابل در آخرین بازی فصل جاری که روز ۲۱ خردادماه جاری با چادرملوی اردکان انجام داد ۱ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و در نهایت با کسب ۳۱ امتیاز در جایگا ۱۶ جدول قرار گرفت تا به همراه تیم های شاهین بندر عامری و خوشه طلایی از مردودان این فصل لیگ آزادگان باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha