فرماندار: هرگونه تجمع انتخاباتی در یزد به مجوز نیاز دارد

یزد- ایرنا- فرماندار و رییس هیات اجرایی انتخابات یزد گفت: هرگونه تجمعات انتخاباتی ریاست جمهوری در شهرستان با هماهنگی و مجوز امکان پذیر است . 

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی فرمانداری یزد، "سیدمحمدرضا مدرسی" با تاکید بر ممنوعیت برگزاری هرگونه اجتماع انتخاباتی بدون هماهنگی با فرمانداری افزود: ستادهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری موظف به رعایت قانون و حفظ حرمت سایر رقبا هستند.

وی با اشاره به وظایف ستاد انتخابات یزد و همچنین وظایف ستادهای انتخاباتی نامزدها گفت: «امنیت» و «سلامت» انتخابات بر عهده مسئولان و «مشارکت» و «رقابت» در عرصه انتخابات بر عهده ستادهای انتخاباتی است بنابراین بر اساس تجربیات برگزاری انتخابات در ماه‌های اخیر تمام تلاش خود را در این راستا خواهیم کرد و ستادها در چارچوب قانون و با در نظر گرفتن اخلاق در رعایت قانون کوشا باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم هم در اجرا و هم ایجاد امنیت انتخابات سهیم و صاحب نقش هستند و اساساً امنیت امروز ما به واسطه حضور مردم در صحنه است.

مدرسی تصریح کرد: برای تأمین امنیت انتخابات در این دوره نیز برنامه‌ریزی‌های دقیقی صورت پذیرفته که این موضوع باید با کمک مردم محقق شود.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha