۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۱
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85519064
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زندان کارون اهواز در طرح مولدسازی قرار گرفت

۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۱
کد خبر: 85519064
زندان کارون اهواز در طرح مولدسازی قرار گرفت

اهواز- ایرنا - رییس کل دادگستری خوزستان گفت: زندان سابق کارون اهواز در طرح مولدسازی قرار گرفته و با فروش آن بسیاری از نیازها و تجهیزات سخت‌افزاری در زندان‌های استان تامین خواهد شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، علی دهقانی روز دوشنبه در آیین افتتاح ۱۲ طرح عمرانی زندان‌های استان با حضور استاندار خوزستان بیان کرد: وقتی زندانیان جرایم خشن و خطرناک در زندان نگهداری می‌شوند و به بهترین نحو آموزش‌های اصلاحی و درمانی را فرا می‌گیرند، هزینه ورود مجدد زندانی به جامعه کاهش پیدا می‌کند.
وی ادامه داد: زندان مکانی برای نگهداری زندانی و اجرای برنامه‌های اصلاحی است به همین دلیل باید زیرساخت‌ها و سخت‌افزارهای مورد نیاز آن تامین شود.


دهقانی افزود: این زیرساخت‌ها در نگهداری، بهداشت، رفاه، اشتغال زندانیان و توسعه کارگاه‌های آموزشی موثر است و اجرای برنامه‌های نرم افزاری از جمله اقدامات اصلاحی، فرهنگی و آموزشی نیازمند این زیرساخت‌هاست.
رییس کل دادگستری خوزستان با اشاره به اهمیت توجه به شناسنامه رفتاری زندانیان اظهار کرد: بررسی این شناسنامه، برای بازگشت آنها به جامعه و استفاده از ارفاقات قانونی بسیار اهمیت دارد.

به گزارش ایرنا، ۱۲ طرح عمرانی زندان‌های استان با محوریت اشتغال با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال یک هزار و ۵۰۰ نفر بهره‌برداری شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha