رسانه ها ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات را برای مردم تبیین کنند

رشت – ایرنا -رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گیلان گفت: رسانه ها ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات را برای مردم تبیین کنند. مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری یک ضرورت و نیاز ملی و بهترین راه تغییر و انتقال قدرت است.

به گزارش ایرنا، سید هاشم حسینی روز دوشنبه در نشستی خبری با رسانه های استان، انتخابات را یکی از عناصر قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان و ذکر کرد: انتخابات پیش رو از اهمیت بالایی برخوردار است و همه آحاد جامعه باید با هر تفکر از هر جناح و حزبی در سایه همدلی و همزبانی برای تحقق مشارکت حداکثری و تقویت قدرت نظام تلاش کنند.

 مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری گیلان با اشاره به نقش رسانه ها در این آگاهی بخشی و قدردانی از حمایت رسانه های استان در بازتاب عملکرد دولت و دستگاهها اجرایی استان گفت: این همراهی به امید آفرینی در جامعه و برگزاری انتخاباتی پرشور کمک خواهد کرد.

وی افزود: از سویی انتظار است این همراهی در انعکاس عملکرد دولت مستمر و ادامه دار باشد، رسانه ها بعنوان بازوان پرتوان دستگاههای اجرایی در شهرستانها و بخش های مختلف روند اجرا و پیشرفت پروژه های مهم و زیر ساختی استان را پررنگ تر برای مردم اطلاع رسانی کنند.

وی گفت: امید آفرینی در جامعه و ایجاد شور انتخاباتی در بین مردم با کمک و همراهی شما رسانه ها امکان پذیر است؛ قابلیت های کمیته اطلاع رسانی معطوف به ظرفیتهای دولت مردمی سیزدهم بوده و در این راستا رسانه های گیلان همراهی لازم را در همراهی و بازنشر اخبار انتخابات و جریان سازی خبری داشته اند.

وی تصریح کرد: کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان هم در این مدت قوانین و دستورالعمل‌های انتخاباتی را به صورت مستمر در راستای آگاهی بخشی به مردم و ستادهای انتخاباتی نامزدها اعلام می کند.

وی اظهار کرد: این کمیته توانست با کمک رسانه برای جلب مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی عملکرد قابل قبولی ارائه کرده و رتبه دوم وزارت کشور را کسب کند.

حسینی در ادامه ابراز امیدواری کرد: انتخابات هشتم تیرماه در سایه همدلی و همراهی گسترده و پرشور مردم خوب و نجیب این مرزو بوم با مشارکت حداکثری آنان رقم بخورد.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت تعامل مسئولان روابط عمومی ها با رسانه ها بر استفاده از ظرفیت روابط عمومی ها و رسانه های دیداری، شنیداری، مکتوب و بهره گیری از فضای مجازی برای انعکاس و اطلاع رسانی دستاوردهای سازمان و دستگاه متبوع خود و عملکرد مهم و عام المنفعه دولت شهید جمهور تاکید کرد.

وی همچنین از آحاد مردم دعوت کرد در این مرحله از انتخابات ریاست جمهوری حضوری پرشور و با شکوه داشته باشند تا مسیر آبادانی و اعتلای این خاک پر گهر هموارتر و پرشتاب تر ادامه دار باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha