فضای رقابتی سالم، مشارکت حداکثری را رقم می زند

رشت- ایرنا - استاندار گیلان گفت: شرایط و فضا برای رقابت سالم کاندیداها و برگزاری انتخابات در استان فراهم شده است و این فضای رقابتی به طور قطع مشارکت حداکثری را در پی دارد و تلاش همه ما باید در این راستا باشد.

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی روز یکشنبه در مراسم جشن بزرگ سادات در حوزه علمیه حضرت امیر المومنین(ع) رشت اظهار کرد: بیان عملکردها و دستاوردهای نظام از تریبون‌های مختلف و تبیین آثار بیانیه گام دوم انقلاب برای جوانان، دانشگاهیان و طلاب حوزه علمیه در راستای آگاهی بخشی به جامعه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: شهید جمهور درمورد مشکلات و مطالبات مردم همواره دغدغه‌مند بود و در سفر به استان گیلان نیز در خصوص مسائل محیط زیستی، راه آهن، آزادراه، اشتغال، مسکن و کشاورزی قول هایی داده بود که سعی کردیم به آنها عمل کنیم.

وی اضافه کرد: در دولت سیزدهم پروژه آزادراه منجیل رودبار که پروژه ای کاملا فنی و از نظر مهندسی دشوار و از هشت کگیلومتر کل مسیر هفت کیلومتر آن پل و تونل بود با اعتباری که در سفر نخست رئیس جمهور شهید به استان اختصاص یافت تکمیل و بهره برداری شد.

وی ادامه داد: پروژه راه‌آهن رشت- کاسپین نیز که پروژه ای پنج ساله دیده شده بود با اخذ اعتبار برای آزاد سازی اراضی و پرداخت مطالبات پنج هزار میلیارد ریالی پیمانکاران طی ۲ سال تکمیل شد.

استاندار گیلان گفت : در این دولت پروژه ساماندهی دفنگاه زباله سراوان و حل مشکل پسماند استان نیز با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی به زودی تکمیل خواهد شد و مساله رها شده مسکن برای اقشار کم درآمد هم در این دولت مورد تاکید و پیگیری قرار گرفت.

عباسی تاکید کرد: هدایتهای حکیمانه رهبرمظعم انقلاب بعنوان سکان‌دار جمهوری اسلامی همیشه منشا خیرات و برکات بسیار است و بیانات ایشان پس از شهادت آیت الله رئیسی در خصوص اینکه در اداره کشور هیچ خللی وارد نخواهد شد نشان می دهد هرکسی که به ایشان تمسک جست در مسیر خیر و صلاح حرکت کرد، لذا امروز تکلیف است کسی را انتخاب کنیم که به سیره آیت الله رئیسی ولایت مدار باشد.

وی در ادامه با تبریک عید سعید غدیر تصریح کرد: استان گیلان یک هزار امام زاده و بقاع متبرکه دارد که نشان دهنده ولایتمداری و دینداری مردم این سرزمین در برهه‌های مختلف تاریخ است.

وی تاکید کرد: مساله غدیر پیوند با رسالت، نبوت و ادامه حیات و زندگی عزتمندانه مسلمانان در مسیر وحی، باورها و اعتقادات دینی و برگرفته از قرآن و مساله ولایت و امامت است و ما امروز در سایه ولایت زندگی می کنیم و باید شاکر این نعمت باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha