۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۰
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85518860
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

مردم آگاهانه بهترین گزینه را برای ریاست‌جمهوری انتخاب کنند

رشت - ایرنا - استاندار گیلان با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در عرصه انتخابات از جمله ریاست جمهوری گفت: مردم باآگاهی بهترین گزینه و اصلح ترین فرد را برای مدیریت اجرایی کشور انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله عباسی روز دوشنبه در نشست فعالان اجتماعی و سمن ها در استانداری گیلان اظهار کرد: مردم حق انتخاب دارند و انتخابات برجسته ترین مظهر مشارکت مردم در عرصه سیاسی است و باید همه از این حق خود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه انتخاب فرد اصلح برای مدیریت اجرایی کشور بسیار مهم است، افزود: رئیس جمهور باید باصلابت و اقتدار ساختارها را بشناسد، کار اجرایی کند و در سختی‌ها و پیچ‌های تاریخی مدیریت مناسب داشته باشد.

نماینده عالی دولت در گیلان بیان کرد: همه ما باید در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت حداکثری داشته باشیم و سایرین را نیز به حضور در این عرصه مهم دعوت کنیم.

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم سمن‌ها در جامعه با توجه به ارتباط آنان با مردم و با تاکید بر لزوم بهره گیری از این ظرفیت افزود: فعالان سازمان‌های مردم نهاد در عرصه انتخابات موثر هستند و در زمینه آگاهی بخشی به جامعه در این حوزه تلاش کنند.

عباسی با بیان اینکه مقدمات برگزاری انتخابات پرشور در گیلان فراهم شده‌است، اضافه کرد: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات هشتم تیر مانند همیشه توطئه های دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر لزوم انعکاس فعالیت تشکل‌های مردم نهاد گیلان اظهار کرد: سمن‌ها سرمایه اجتماعی جامعه بوده که باید حفظ، صیانت و حمایت شوند.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه تشکل‌های مردم نهاد حلقه‌های میانی برای رفع مشکل مردم هستند، افزود: سمن‌ها در شناسایی مشکلات و انتقال آن به مسئولان مربوطه برای رفع مسائل نقش مهمی دارند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به اعتمادسازی و نشاط جامعه اظهار کرد: نشاط اجتماعی از جمله اولویت هاست که در این ارتباط برگزاری جشنواره‌های مختلف در گیلان بدین منظور مهم است، باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

استاندار گیلان در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی بیان کرد: در دولت رئیس جمهور شهید در بخش‌های زیرساختی، اقتصاد، کنترل تورم، کاهش نقدینگی و جبران عقب ماندگی‌ها اقدامات ارزشمندی انجام شده‌است.

وی بیان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی با خدمات صادقانه و کار جهادی امید را در مردم زنده کرد و یاس و ناامیدی که دشمنان در کشور القاء کرده بودند را به آنان برگرداند.

جمعه هفته جاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha