محل استقرار صندوق های اخذ رای در بغداد، کاظمین و سامرا

بغداد - ایرنا - سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق، محل استقرار صندوق های اخذ رای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در بغداد، کاظمین و سامرا را برای اطلاع و آگاهی ایرانیان مقیم و زائران عتبات مقدسه جهت شرکت در انتخابات اعلام کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد در دومین اطلاعیه خود پیرامون چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، آدرس و محل استقرار صندوق های اخذ رای در شهرهای بغداد، کاظمین و سامرا را به شرح زیر اعلام کرد:

بغداد. منطقه صالحیه، کراده مریم ، سفارت جمهوری اسلامی ایران

کاظمین ، باب المراد، حسینیه الصدر

سامرا، در نزدکی حرم مطهر امامین عسکریین

این اطلاعیه می افزاید: تمامی اتباع ایرانی متولد ۸ تیرماه سال ۱۳۸۵ مصادف با ۲۰۰۶/۶/۲۹ میلادی و قبل از آن دارای شرایط رای دادن در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران هستند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری اسلامی ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور، جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ همزمان با در داخل کشور در ۱۳۸ نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور از جمله عراق برگزار خواهد شد.

۶ کنسولگری جمهوری اسلامی در بغداد، اربیل، سلیمانیه، کربلا ، نجف و بصره در این دوره از انتخابات از ایرانیان مقیم و زائران عتبات مقدسه در عراق رای گیری خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha